Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » PH6355 fram

Filtr oleju PH6355 FRAM

PH6355 Filtr oleju FRAM
47.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

PH6355

producent:

FRAM

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm] 96
Wymiar gwintu M26x1,5
Wysokość [mm] 136
nr EAN 5022650203087

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju PH6355 FRAM

numery OEM:
IVECO      J1315005
IVECO      J1315029
MAZDA      VSY114302
MAZDA      VSY114302A
MAZDA      VSY114302B
MAZDA      VSY314302
MAZDA      VSY314302A
MAZDA      VSY314302B
MITSUBISHI      1230A045
MITSUBISHI      1230A045C
MITSUBISHI      1230A114
MITSUBISHI      MB184086
MITSUBISHI      MD069782
MITSUBISHI      MD184086
MITSUBISHI      MD326489
MITSUBISHI      MDO69782
MITSUBISHI      ME004099
MITSUBISHI      MZ690071
HYUNDAI      0VS0114302
HYUNDAI      2630042000
HYUNDAI      2630042010
HYUNDAI      2630042020
HYUNDAI      263304X000
HYUNDAI      NVS0114320
AC      X4252E

Zastosowanie Filtr oleju PH6355 FRAM w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju PH6355 FRAM:

2020-01-21
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie fram , także teraz
2021-09-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.