W okresie wakacyjnym obsługa telefoniczna w godzinach 8:00 - 12:00
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, E210H D226 hengst

Filtr oleju E210H D226 HENGST

E210H D226 Filtr oleju HENGST
21.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (11 ocen)
numery handlowe:

2169130000

numer części:

E210H D226

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 61
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 29
Wysokość [mm] 56
nr EAN 4030776025309
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E210H D226 HENGST

Filtr oleju pasuje do: DAIHATSU CHARADE VIII, EXTOL, MATERIA, SIRION; SUBARU JUSTY IV, TREZIA; TOYOTA AURIS, COROLLA, IQ, URBAN CRUISER, VERSO S, YARIS; ASTON MARTIN CYGNET 1.0-1.5 07.00-
numery OEM:
DAIHATSU      04152B1010
SUBARU      04152-40060
TOYOTA      04152-40040
TOYOTA      04152-40060
TOYOTA      04152-B1090
TOYOTA      04152-YZZA7
TOYOTA      15613-YZZA6

Zastosowanie Filtr oleju E210H D226 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E210H D226 HENGST:

2020-12-28
 5/5
Ok
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-20
 5/5
ok
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-24
 5/5
Polecam
2019-11-22
 5/5
Ok

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST