Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » E24H D80 hengst

Filtr oleju E24H D80 HENGST

E24H D80 Filtr oleju HENGST
hengst E24H D80
Filtr oleju E24H D80
36.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numery handlowe:

419130000

numer części:

E24H D80

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 83
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 34
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 34
Wysokość [mm] 150
nr EAN 4030776007497

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E24H D80 HENGST

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES E (W211), G (W463), M (W163), S (W220) 4.0D 06.00-12.08
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      628 180 00 09
MERCEDES-BENZ      628 180 01 09
MERCEDES-BENZ      628 184 00 25
MERCEDES-BENZ      A 628 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 628 180 01 09
MERCEDES-BENZ      A 628 184 00 25

Zastosowanie Filtr oleju E24H D80 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E24H D80 HENGST:

2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-20
 5/5
ok
2020-12-28
 5/5
Ok
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-24
 5/5
Polecam
2019-11-22
 5/5
Ok
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST