Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mazda 2 liftback (DL, DJ) 1.5 SKYACTIV-G (DJLFS) (2014.08-???) 115km » H10W19 hengst
wybrany samochód: 
Mazda 2 Liftback (dl, Dj) 1.5 Skyactiv-g (djlfs) (2014.08-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju H10W19 HENGST

H10W19 Filtr oleju HENGST
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

1738100000

numer części:

H10W19

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm]94
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]70
Wymiar gwintuM26x1,5
Wysokość [mm]120
nr EAN4030776015690

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H10W19 HENGST

Filtr oleju pasuje do: HYUNDAI GALLOPER II, GRACE, H-1, H-1 / STAREX, H-1 CARGO, H-1 TRAVEL, H100, H350, PORTER, TERRACAN, KIA BESTA, BONGO, CARNIVAL II, CARNIVAL III, K2500 2.5D-3.0D 07.94-
numery OEM:
HYUNDAI      26300-42030
HYUNDAI      26300-42040
HYUNDAI      26300-42060
HYUNDAI      26310-4A000
HYUNDAI      26310-4A010
HYUNDAI      26330-4A000
HYUNDAI      26330-4A001
HYUNDAI      26330-4X000
HYUNDAI      S26300-42040
HYUNDAI      S26310-4A000
HYUNDAI      S26310-4A010
HYUNDAI      S26330-4X000
KIA      0K551 14 302
KIA      26300-42040
KIA      26300-42060
KIA      26310-4A000
KIA      26310-4A010
KIA      26330-4A000
KIA      26330-4X000
KIA      K 551 14 302
KIA      O K551 14302
KIA      S26300-42040
KIA      S26310-4A000
KIA      S26310-4A010
KIA      S26330-4X000

Zastosowanie Filtr oleju H10W19 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H10W19 HENGST:

Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST