Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 632/4 filtron wix

Filtr oleju OP 632/4 FILTRON WIX

OP 632/4 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 632/4
42.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (162 ocen)
numer części:

OP 632/4

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 120
Wymiar gwintu M 26 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm] 94
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
nr EAN 5904608056320

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 632/4 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: HYUNDAI GALLOPER I, GALLOPER II, H-1, H-1 / STAREX, H-1 CARGO, H-1 TRAVEL, H100, H350, PORTER, TERRACAN, HD LIGHT; KIA BONGO, CARNIVAL II, CARNIVAL III 2.5D-3.0D 08.91-
numery OEM:
HYUNDAI      26300-42030
HYUNDAI      26300-42040
HYUNDAI      26300-42060
HYUNDAI      26310-4A010
HYUNDAI      26330-4A000
HYUNDAI      26330-4A001
HYUNDAI      26330-4X000
KIA      0 K551 14302
KIA      26310-4A010
KIA      26330-4X000
KIA      K 551 14 302
KIA      O K551 14302

Zastosowanie Filtr oleju OP 632/4 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 632/4 FILTRON WIX:

2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-17
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić OE 650/1 filtron i tak zrobiłem
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-19
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2021-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-20
 5/5
wszystko zgodne z opisem..
2023-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-06
 5/5
ok.
2020-09-04
 5/5
Mam zaufanie do wyrobów Firmy FILTRON
2023-11-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.