Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 152071758791 magneti marelli

Filtr oleju 152071758791 MAGNETI MARELLI

152071758791 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
26.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154705821820, 71758791, OC1014

numer części:

152071758791

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość [mm] 85,5
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wymiar gwintu UNF 3/4"-16
Średnica 1 [mm] 71
Średnica 2 [mm] 62,5
średnica zewnętrzna [mm] 77
nr EAN 8001063523071

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071758791 MAGNETI MARELLI

Filtr oleju pasuje do: VOLVO C30, S40 II, S60 II, S80 II, V50, V60 I, V70 III, XC60 I; FORD B-MAX, C-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FIESTA V, FIESTA VI, FIESTA VII, FOCUS C-MAX, FOCUS II 1.0-2.5 10.00-
numery OEM:
FORD      1218 846
FORD      1218846
FORD      1250 507
FORD      1250507
FORD      1595 247
FORD      1595247
FORD      1751 529
FORD      1751529
FORD      1S7G6714CA
FORD      1S7G6714DA
FORD      5015485
FORD      5097737
FORD      9W7E6714AA
FORD      AA6E6714AA
JAGUAR      C2Z 21964
JAGUAR      C2Z 32125
VOLVO      30711781
VOLVO      30731880
VOLVO      31330049
VOLVO      31330050
LAND ROVER      LR 096524
LAND ROVER      LR025306
LAND ROVER      LR096524

Zastosowanie Filtr oleju 152071758791 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071758791 MAGNETI MARELLI:

2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.