Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21251 walker

Tłumik 21251 WALKER

21251 Tłumik WALKER
walker 21251
Tłumik 21251
21251
walker 21251 Tłumik
Tłumik 21251 walker
Tłumik 21251 walker
Tłumik 21251 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21251

producent:

WALKER

Długość [mm] 1060
Ciężar [kg] 7,180
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490212511

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21251 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1060mm) pasuje do: MG MG ZR; ROVER 200, 200 II, 25 I, COUPE, STREETWISE 1.1/1.4/1.6 11.95-05.05
numery OEM:
MG      WCG000100
MG      WCG000440
ROVER      GEX33638
ROVER      GEX33767
ROVER      WCG000440
ROVER      WCG102450
ROVER      WCG102450SLP
ROVER      WCG108510
ROVER      WCG108510SLP
zamienniki:
230486
brak
Klarius Group
RR253X
brak
Klarius Group
RR333E
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 21251 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21251 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.