Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22110 walker

Tłumik 22110 WALKER

22110 Tłumik WALKER
walker 22110
Tłumik 22110
22110
walker 22110 Tłumik
Tłumik 22110 walker
Tłumik 22110 walker
Tłumik 22110 walker
402.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22110

producent:

WALKER

Długość [mm] 1160
Ciężar [kg] 6,050
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490221100

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22110 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1160mm) pasuje do: VW POLO, POLO III 1.4D/1.7D/1.9D 10.94-09.01
numery OEM:
VOLKSWAGEN      6N0253609AD
VOLKSWAGEN      6N0253609F
zamienniki:
VW393H
brak
Klarius Group
VW564G
brak
Klarius Group
230562
brak
Klarius Group
95 11 8766
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22110 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22110 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.