Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22121 walker

Tłumik 22121 WALKER

22121 Tłumik WALKER
walker 22121
Tłumik 22121
22121
walker 22121 Tłumik
Tłumik 22121 walker
Tłumik 22121 walker
Tłumik 22121 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22121

producent:

WALKER

Długość [mm] 1220
Ciężar [kg] 8,120
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490221216

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22121 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1220mm) pasuje do: ALFA ROMEO 156 1.9D/2.4D 09.97-05.06
numery OEM:
ALFA ROMEO      0055181622
ALFA ROMEO      0060652525
ALFA ROMEO      55181622
ALFA ROMEO      55181623
ALFA ROMEO      60652525
ALFA ROMEO      71765160
ALFA ROMEO      71765168

Zastosowanie Tłumik 22121 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22121 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.