Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23208 walker

Tłumik 23208 WALKER

23208 Tłumik WALKER
walker 23208
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23208

producent:

WALKER

Długość [mm] 1280
Ciężar [kg] 8,473
Litera rozpoznawcza 58
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490232083

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23208 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: KIA CARENS II; SEAT CORDOBA; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK 1.8/1.9D 01.00-
numery OEM:
SEAT      6Q9253609AE
SEAT      6Q9253609AF
SEAT      6Q9253609AK
SEAT      6Q9253609AR
SEAT      6Q9253609D
SKODA      6Q9253609AE
SKODA      6Q9253609AF
SKODA      6Q9253609AK
SKODA      6Q9253609AR
SKODA      6Q9253609D

Zastosowanie Tłumik 23208 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23208 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.