Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 70508 walker

Tłumik 70508 WALKER

70508 Tłumik WALKER
walker 70508
Tłumik 70508
70508
walker 70508 Tłumik
Tłumik 70508 walker
Tłumik 70508 walker
Tłumik 70508 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

70508

producent:

WALKER

Długość [mm] 920
Ciężar [kg] 3,950
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490705082


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70508 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II; VW POLO, POLO III CLASSIC, POLO/KOMBI 1.4-2.0 02.93-12.02
numery OEM:
SEAT      6K6253409A
SEAT      6K6253409AE
SEAT      6K6253409B
SEAT      6K6253409E
SEAT      6K6253409L
SEAT      6K6253409N
VOLKSWAGEN      6K6253409A
VOLKSWAGEN      6K6253409E
VOLKSWAGEN      6K6253409L
VOLKSWAGEN      6K6253409N
zamienniki:
SE27P
brak
Klarius Group
210424
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 70508 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70508 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.