Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 71001 walker

Tłumik 71001 WALKER

71001 Tłumik WALKER
walker 71001
Tłumik 71001
71001
walker 71001 Tłumik
Tłumik 71001 walker
Tłumik 71001 walker
Tłumik 71001 walker
Tłumik 71001 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71001

producent:

WALKER

Długość [mm] 980
Ciężar [kg] 5,370
Litera rozpoznawcza 62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490710017

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71001 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 980mm) pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.6 02.99-03.05
numery OEM:
FORD      1061968
FORD      1065251
FORD      1121648
FORD      1230593
FORD      1230846
FORD      1256572
FORD      1308590
FORD      1341334
FORD      1459768
FORD      98AB5K244AFG
FORD      98AB5K244AFH
FORD      98AB5K244AFK
FORD      98AB5K244AFL
FORD      98AB5K244AFM
FORD      98AB5K244BAA
FORD      AM98AB5K244A1FM
FORD      AM98AB5K244AFM

Zastosowanie Tłumik 71001 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71001 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.