Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 71035 walker

Tłumik 71035 WALKER

71035 Tłumik WALKER
walker 71035
Tłumik 71035
71035
walker 71035 Tłumik
Tłumik 71035 walker
Tłumik 71035 walker
Tłumik 71035 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71035

producent:

WALKER

Długość [mm] 1740
Ciężar [kg] 5,840
Litera rozpoznawcza 66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490710352


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71035 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT VI 1.6 01.95-07.00
numery OEM:
FORD      1031543
FORD      1093922
FORD      1108788
FORD      1143884
FORD      1496880
FORD      7331760
FORD      95AX5230L1A
FORD      97AB5230LA
FORD      XS4J5230BA
zamienniki:
260595
brak
Klarius Group
FE562H
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 71035 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71035 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.