Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 946 012 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 012 BOSCH

1 987 946 012 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 946 012
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 012
1 987 946 012
41.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1733

numer części:

1 987 946 012

producent:

BOSCH

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1733
nr EAN 3165141258950

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 012 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK1733) pasuje do: ALFA ROMEO 159, 166, AUDI A1, A3, BMW 3 (E36), 3 (E46), Z3 (E36), CITROEN ZX, ZX/HATCHBACK, FIAT MAREA, SCUDO, FORD FIESTA IV, FIESTA/MINIVAN 1.0-2.4D 07.92-

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 012 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 012 producenta BOSCH

BMW

11281433947, 11281437369, 11281437880, 11281739816

CITROËN

5750L1, 5750L2, 5750S7, 5750X3, 5750YF, 5750Z4, 96188881

RENAULT

7700855098

LANCIA

46444537, 55201362, 96188881, 9622513, 96225213

FORD

1004583

FIAT

46444537, 55201362, 60813720, 96188881, 9622513, 96225213, 9638464180, K9638464180

PEUGEOT

5750L1, 5750L2, 5750S7, 5750X3, 5750Z4, 96188881

ALFA ROMEO

55201362, 60813720

AUDI

046903137E, 6Q0260849A, 6Q0260849C, 6Q0260849E

TOYOTA

9008091199, 90916W2004, 99366H1730

SKODA

6Q0260849A, 6Q0260849C, 6R0260849

SEAT

6Q0260849A, 6Q0260849E, 6R0260849

VOLKSWAGEN

046903137E, 04L260849K, 6Q0260849A, 6Q0260849C, 6Q0260849E

numery OEM:
ALFA ROMEO      55201362
ALFA ROMEO      60813720
AUDI      046 903 137 E
AUDI      6Q0 260 849 A
AUDI      6Q0 260 849 C
AUDI      6Q0 260 849 E
BMW      11 28 1 433 947
BMW      11 28 1 437 369
BMW      11 28 1 437 880
BMW      11 28 1 739 816
CITROËN      5750 L1
CITROËN      5750 L2
CITROËN      5750 S7
CITROËN      5750 X3
CITROËN      5750 YF
CITROËN      5750 Z4
CITROËN      96 188 881
FIAT      46444537
FIAT      55201362
FIAT      60813720
FIAT      96188881
FIAT      9622513
FIAT      96225213
FIAT      9638464180
FIAT      K9638464180
FORD      1004583
LANCIA      46444537
LANCIA      55201362
LANCIA      96188881
LANCIA      9622513
LANCIA      96225213
MAZDA      96FB 6C301 BC
PEUGEOT      5750 L1
PEUGEOT      5750 L2
PEUGEOT      5750 S7
PEUGEOT      5750 X3
PEUGEOT      5750 Z4
PEUGEOT      96 188 881
RENAULT      77 00 855 098
SEAT      6Q0 260 849 A
SEAT      6Q0 260 849 E
SEAT      6R0 260 849
SKODA      6Q0 260 849 A
SKODA      6Q0 260 849 C
SKODA      6R0 260 849
TOYOTA      90080 91199
TOYOTA      90916W2004
TOYOTA      99366H1730
VOLKSWAGEN      046 903 137 E
VOLKSWAGEN      04L 260 849 K
VOLKSWAGEN      6Q0 260 849 A
VOLKSWAGEN      6Q0 260 849 C
VOLKSWAGEN      6Q0 260 849 E

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 012 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 012 BOSCH:

MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Andrespol
2025-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.