Długość [mm] | 1736 |
Szerokość [mm] | 21,36 |
Kolor | czarny |
Ilość żeber | 6 |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
nr EAN | 7316573397397 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1736 SKF
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
6Q0260849, 6Q0260849A, 6Q0260849C, 6Q0260849E
5750X7, 5750YF, 5750Z5
5750X3, 5750YF, 5750Z4
6Q0260849, 6Q0260849A, 6Q0260849C, 6Q0260849E
6Q0260849, 6Q0260849A, 6Q0260849C, 6Q0260849E
71749451, 9638464180
6Q0260849, 6Q0260849A, 6Q0260849C, 6Q0260849E
AUDI | 6Q0 260 849 | |
AUDI | 6Q0 260 849 A | |
AUDI | 6Q0 260 849 C | |
AUDI | 6Q0 260 849 E | |
CITROËN | 5750.X7 | |
CITROËN | 5750.YF | |
CITROËN | 5750.Z5 | |
FIAT | 71749451 | |
FIAT | 9638464180 | |
PEUGEOT | 5750.X3 | |
PEUGEOT | 5750.YF | |
PEUGEOT | 5750.Z4 | |
SEAT | 6Q0 260 849 | |
SEAT | 6Q0 260 849 A | |
SEAT | 6Q0 260 849 C | |
SEAT | 6Q0 260 849 E | |
SKODA | 6Q0 260 849 | |
SKODA | 6Q0 260 849 A | |
SKODA | 6Q0 260 849 C | |
SKODA | 6Q0 260 849 E | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 260 849 | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 260 849 A | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 260 849 C | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 260 849 E |
Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1736 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1736 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.