Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » P 61 110 brembo

Klocki hamulcowe - komplet P 61 110 BREMBO

P 61 110 Klocki hamulcowe - komplet BREMBO
brembo P 61 110
73.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (119 ocen)
numery handlowe:

23482, 25218

numer części:

P 61 110

producent:

BREMBO

Wysokość [mm] 52
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
System hamulcowy Teves
Grubość [mm] 16
Numer WVA 23482
Szerokość [mm] 123
Numer WVA 25218
nr EAN 8020584103586

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet P 61 110 BREMBO

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: PEUGEOT 508 I, 508/KOMBI 1.6-2.2D 11.10-

Klocki hamulcowe P 61 110 mają zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE klocków hamulcowych P 61 110 producenta BREMBO

PEUGEOT

1619790380, 4254A8

numery OEM:
PEUGEOT      1619790380
PEUGEOT      4254A8
DONGFENG CITROEN      425439

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet P 61 110 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet P 61 110 BREMBO:

Patryk, Wrocław
2022-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Goworowo
2025-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RADOSŁAW, Szczawno-Zdrój
2021-05-29
 5/5
Zgodne z opisem, wszystko OK.
Marcin, Łyszkowice
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
marcin, Warszawa
2025-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Kliniska Wlk.
2019-11-04
 5/5
Zastanawiałem się nad wyborem tarcz i klocków w końcu wybrałem klocki brembo tarcze też tego samego dostawcy, polecam
Jacek, Riemerling
2020-03-09
 5/5
Nie ma się czego przyczepić, jak zawsze jakość u tego producenta na najwyższym poziomie
Łukasz, Piekary Śląskie
2023-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
astex, Zielonka
2023-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, WARSZAWA
2025-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Rychwał
2020-04-14
 5/5
przyzwoita cena produktu
Tomasz, Radom
2022-12-28
 5/5
cena i jakość ok
Tomasz, Gdańsk
2022-11-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
DARIUSZ, KIELCE
2020-09-19
 5/5
Polecam
Tomasz, Gdańsk
2022-06-14
 5/5
Super stosunek jakości do ceny
Robert, Wiele
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2022-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Robercin
2021-10-13
 5/5
Klocki jeszcze nie zostały zamontowane, bo okazało się, że po przejechaniu 60 tys. km zużyłem tylko 30% fabrycznych.
Piotr, Teresin
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Marki
2022-01-24
 5/5
Skutecznie hamują, nie piszczą.
Jerzy, Ruda ŚLĄSKA
2023-09-17
 5/5
Zgodnie z zamówieniem.
Kazimierz, ŻAGAŃ
2021-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Łódź
2023-08-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kalety
2021-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Sulnówko
2021-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Marki
2023-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Katowice
2022-07-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Poświętne
2022-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.