Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » E207H D221 hengst

Filtr oleju E207H D221 HENGST

E207H D221 Filtr oleju HENGST
hengst E207H D221
Filtr oleju E207H D221
E207H D221
hengst E207H D221 Filtr oleju
Filtr oleju E207H D221 hengst
Filtr oleju E207H D221 hengst
Filtr oleju E207H D221 hengst
Filtr oleju E207H D221 hengst
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

2123130000

numer części:

E207H D221

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 47
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 19
Wysokość [mm] 158
nr EAN 4030776024951

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E207H D221 HENGST

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES C (C204), C (CL203), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W203), C (W204), CLK (A209), CLK (C209), E (A207), E (C207), E T-MODEL (S212), E (W212) 1.8 03.03-

Filtr oleju E207H D221 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Filtr oleju E207H D221 producenta HENGST

MERCEDES-BENZ

2711800309, 2711800409, 2711800509, 2711840325, 2711840425, 2711840525, A2711800309, A2711800409, A2711800509, A2711840325, A2711840425, A2711840525

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      271 180 03 09
MERCEDES-BENZ      271 180 04 09
MERCEDES-BENZ      271 180 05 09
MERCEDES-BENZ      271 184 03 25
MERCEDES-BENZ      271 184 04 25
MERCEDES-BENZ      271 184 05 25
MERCEDES-BENZ      A 271 180 03 09
MERCEDES-BENZ      A 271 180 04 09
MERCEDES-BENZ      A 271 180 05 09
MERCEDES-BENZ      A 271 184 03 25
MERCEDES-BENZ      A 271 184 04 25
MERCEDES-BENZ      A 271 184 05 25

Zastosowanie Filtr oleju E207H D221 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E207H D221 HENGST:

Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST