Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 183/5D knecht

Filtr oleju OX 183/5D KNECHT

OX 183/5D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 183/5D
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (149 ocen)
numery handlowe:

70567863, OX 183/5D ECO

numer części:

OX 183/5D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 157
Średnica [mm] 46,3
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 21,5
nr EAN 4009026885208

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 183/5D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES C (C204), C T-MODEL (S204), C (W204), E (A207), E (C207), E T-MODEL (S212), E (W212), SLK (R172) 1.8 01.07-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2711740425
MERCEDES-BENZ      2711800309
MERCEDES-BENZ      2711800409
MERCEDES-BENZ      2711800509
MERCEDES-BENZ      271180050990
MERCEDES-BENZ      2711840325
MERCEDES-BENZ      2711840425
MERCEDES-BENZ      2711840525
MERCEDES-BENZ      A271 180 03 09
MERCEDES-BENZ      A271 180 04 09
MERCEDES-BENZ      A2711740425
MERCEDES-BENZ      A2711800509
MERCEDES-BENZ      A271180050990
MERCEDES-BENZ      A2711840325
MERCEDES-BENZ      A2711840425
MERCEDES-BENZ      A2711840525

Zastosowanie Filtr oleju OX 183/5D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 183/5D KNECHT:

2020-01-21
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę knecht do mojego samochodu
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-01
 5/5
Ok
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2020-03-20
 5/5
Dobrze wykonana część, polecam
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-08
 3/5
Filtr oleju nie był uszkodzony ale opakowanie było rozcięte czymś ostrym
2024-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-26
 5/5
OK Polecam

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.