Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » E73H D134 hengst

Filtr oleju E73H D134 HENGST

E73H D134 Filtr oleju HENGST
hengst E73H D134
Filtr oleju E73H D134
40.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numery handlowe:

842110000

numer części:

E73H D134

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 71
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 29
Wysokość [mm] 201
nr EAN 4030776013818

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E73H D134 HENGST

Filtr oleju pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B7, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C6, A6 C6, A8 D3, Q7; VW PHAETON, TOUAREG 2.7D-4.2D 05.03-03.16
numery OEM:
VAG      057 002 561 L
VAG      057 115 561 K
VAG      057 115 561 L

Zastosowanie Filtr oleju E73H D134 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E73H D134 HENGST:

2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-24
 5/5
Polecam
2020-12-28
 5/5
Ok
2022-03-20
 5/5
ok
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-22
 5/5
Ok
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST