Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » H17W20 hengst

Filtr oleju H17W20 HENGST

H17W20 Filtr oleju HENGST
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

5006100000

numer części:

H17W20

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm] 93
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 72
Wymiar gwintu 1-12 UNF
Wysokość [mm] 119
nr EAN 4030776049350

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H17W20 HENGST

Filtr oleju pasuje do: FORD MAVERICK, LDV CUB, NISSAN ALMERA I, PATHFINDER II, PATROL GR IV, PATROL GR V, PATROL III/2, PICK UP, PRIMERA, SERENA, SUNNY III, TERRANO I, TERRANO II 2.0D-4.2D 03.86-

Filtr oleju H17W20 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

LDV

CUB, MAXUS, V80 Skrzynia, V80, G10, G10 Skrzynia, T60

Numery OE Filtr oleju H17W20 producenta HENGST

NISSAN

1520820N1A, 1520818G00, 1520820N00, 1520820N01, 1520820N02, 1520820N03, 1520820N10, 1520820W10, 1520840L00, 1520840L01, 1520840L02, AY100NS012

FORD

1952899, 1960263, YL4J6714BA

numery OEM:
FORD      1 952 899
FORD      1 960 263
FORD      YL4J-6714-BA
ISUZU      8-97312740-0
ISUZU      97312740
NISSAN      1520-820N1A
NISSAN      15208-18G00
NISSAN      15208-20N00
NISSAN      15208-20N01
NISSAN      15208-20N02
NISSAN      15208-20N03
NISSAN      15208-20N10
NISSAN      15208-20W10
NISSAN      15208-40L00
NISSAN      15208-40L01
NISSAN      15208-40L02
NISSAN      AY100-NS-012

Zastosowanie Filtr oleju H17W20 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H17W20 HENGST:

Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST