Liczba zębów 1 | 116 |
Szerokość 1 [mm] | 25,40 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4005108823649 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0449 30 INA
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
0816G3, 0829A3, 0829A4, 083050, 083051, 083072, 083074, 1201E8, 1609402180, 1609525480, 9640828480, 9644258480, 9682305780
1231975, 1231976, 1231978, 1232499, 1432630, 1562255, 17070300, 1707009, 1707030, 1707035, 1761941, 1855732, 3M5Q8591AA, 3M5Q8591DA, 3M5Q8591EA, 3M5Q8591FA, 3M5Q6B217AA, 3M5Q6K288BA, 3M5Q6M250AA, 3M5Q8B596BA, 3M5Q8B596BAK, 9M5Q6K288AB, 9M5Q6M250AB
71771583, 9400830509, 9463623088, 9464640480
30725665, 30725831, 30788221, 8653650, 8653651, 8653652, 8653806
0816G3, 0829A3, 0829A4, 083050, 083051, 083072, 083074, 1201E8, 1609402180, 1609525480, 9640828480, 9644258480, 9682305780
9463623088
CITROËN | 0816.G3 | |
CITROËN | 0816G3 | |
CITROËN | 0829.A3 | |
CITROËN | 0829.A4 | |
CITROËN | 0829A3 | |
CITROËN | 0829A4 | |
CITROËN | 0830.50 | |
CITROËN | 0830.51 | |
CITROËN | 0830.72 | |
CITROËN | 0830.74 | |
CITROËN | 083050 | |
CITROËN | 083051 | |
CITROËN | 083072 | |
CITROËN | 083074 | |
CITROËN | 1201.E8 | |
CITROËN | 1201E8 | |
CITROËN | 16 094 021 80 | |
CITROËN | 16 095 254 80 | |
CITROËN | 1609402180 | |
CITROËN | 1609525480 | |
CITROËN | 96 408 284 80 | |
CITROËN | 96 442 584 80 | |
CITROËN | 96 823 057 80 | |
CITROËN | 9640828480 | |
CITROËN | 9644258480 | |
CITROËN | 9682305780 | |
FIAT | 71771583 | |
FIAT | 9400830509 | |
FIAT | 9463623088 | |
FIAT | 9464640480 | |
FORD | 1231975 | |
FORD | 1231976 | |
FORD | 1231978 | |
FORD | 1232499 | |
FORD | 1432630 | |
FORD | 1562255 | |
FORD | 1707 0300 | |
FORD | 1707009 | |
FORD | 1707030 | |
FORD | 17070300 | |
FORD | 1707035 | |
FORD | 1761941 | |
FORD | 1855732 | |
FORD | 3M5Q 8591 AA | |
FORD | 3M5Q 8591 DA | |
FORD | 3M5Q 8591 EA | |
FORD | 3M5Q 8591 FA | |
FORD | 3M5Q-6B217-AA | |
FORD | 3M5Q-6K288-BA | |
FORD | 3M5Q-6M250-AA | |
FORD | 3M5Q-8B596-BA | |
FORD | 3M5Q-8B596-BAK | |
FORD | 3M5Q6B217AA | |
FORD | 3M5Q6K288BA | |
FORD | 3M5Q6M250AA | |
FORD | 3M5Q8591AA | |
FORD | 3M5Q8591DA | |
FORD | 3M5Q8591EA | |
FORD | 3M5Q8591FA | |
FORD | 3M5Q8B596BA | |
FORD | 3M5Q8B596BAK | |
FORD | 9M5Q-6K288-AB | |
FORD | 9M5Q-6M250-AB | |
FORD | 9M5Q6K288AB | |
FORD | 9M5Q6M250AB | |
LANCIA | 9463623088 | |
PEUGEOT | 0816.G3 | |
PEUGEOT | 0816G3 | |
PEUGEOT | 0829.A3 | |
PEUGEOT | 0829.A4 | |
PEUGEOT | 0829A3 | |
PEUGEOT | 0829A4 | |
PEUGEOT | 0830.50 | |
PEUGEOT | 0830.51 | |
PEUGEOT | 0830.72 | |
PEUGEOT | 0830.74 | |
PEUGEOT | 083050 | |
PEUGEOT | 083051 | |
PEUGEOT | 083072 | |
PEUGEOT | 083074 | |
PEUGEOT | 1201.E8 | |
PEUGEOT | 1201E8 | |
PEUGEOT | 16 094 021 80 | |
PEUGEOT | 16 095 254 80 | |
PEUGEOT | 1609402180 | |
PEUGEOT | 1609525480 | |
PEUGEOT | 96 408 284 80 | |
PEUGEOT | 96 442 584 80 | |
PEUGEOT | 96 823 057 80 | |
PEUGEOT | 9640828480 | |
PEUGEOT | 9644258480 | |
PEUGEOT | 9682305780 | |
VOLVO | 30725665 | |
VOLVO | 30725831 | |
VOLVO | 30788221 | |
VOLVO | 8653650 | |
VOLVO | 8653651 | |
VOLVO | 8653652 | |
VOLVO | 8653806 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0449 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0449 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.