Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, 32103 febi bilstein gmbh + co kg

Filtr oleju 32103 FEBI Bilstein GmbH + Co KG

32103 Filtr oleju FEBI Bilstein GmbH + Co KG
17.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (14 ocen)
numer części:

32103

Rodzaj filtra Wkład filtra
Średnica wewnętrzna [mm] 24,2
Wysokość [mm] 69
średnica zewnętrzna [mm] 65,0
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 72,5
Ciężar [kg] 0,055
dla numeru OE 98 189 149 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4027816321033
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 32103 FEBI Bilstein GmbH + Co KG

Filtr oleju PEUGEOT/CITROEN/FORD 1.4 16V mot.ET3J4, 2.0 HDI mot.DW10BTE 03/04-
numery OEM:
CITROËN      1109.AH
CITROËN      1109.AJ
CITROËN      1109.CK
CITROËN      1109.CL
CITROËN      1109.X3
CITROËN      1109.X4
CITROËN      1109.Z0
CITROËN      1109.Z1
CITROËN      1109.Z2
CITROËN      16 290 840 80
CITROËN      98 189 149 80
CITROËN      9823.24
CITROËN      E149109
CITROËN      E149234
FIAT      9467521180
FIAT      9467558380
FIAT      9662282580
FORD      1 303 476
FORD      1 373 069
FORD      1 427 824
FORD      1 717 510
JAGUAR      C2S 43999
JAGUAR      C2S 52524
LANCIA      9467521180
LANCIA      9467558380
LANCIA      9662282580
MITSUBISHI      MN982159
MITSUBISHI      MN982380
MITSUBISHI      MN982419
MITSUBISHI      MZ690904
MITSUBISHI      TS200007
OPEL      35 57 939
PEUGEOT      1109.AH
PEUGEOT      1109.AJ
PEUGEOT      1109.CK
PEUGEOT      1109.CL
PEUGEOT      1109.X3
PEUGEOT      1109.X4
PEUGEOT      1109.Y9
PEUGEOT      1109.Z1
PEUGEOT      16 290 840 80
PEUGEOT      98 189 149 80
PEUGEOT      E149109
PEUGEOT      E149234
TOYOTA      SU001-A0178
TOYOTA      SU001-A6451
VAUXHALL      003557939
VAUXHALL      03557939
VAUXHALL      3557939
VOLVO      30650798
VOLVO      31372700
VOLVO      31375029
FORD USA      3M5Q-6744AA
FORD USA      6C1Q-6744AA
FORD USA      6G9Q-6744AA
MINI      11 42 7 557 012
MINI      11 42 7 622 446
LAND ROVER      LR 001247
LAND ROVER      LR 004459
LAND ROVER      LR 028438
LAND ROVER      LR 030778

Zastosowanie Filtr oleju 32103 FEBI Bilstein GmbH + Co KG w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 32103 FEBI Bilstein GmbH + Co KG:

2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-20
 5/5
ok
2021-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-16
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
2020-04-12
 5/5
Filtr wymieniony i na razie filtruje ;)
2020-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-29
 1/5
Filtr nie pasujacy do tego samochodu. Narazilo mnie to na dodatkowe,niepotrzebne koszty.
2021-03-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-15
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta febi teraz kupiłem 26704 i sprawuje się całkiem okej
2020-01-21
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.