Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 24,2 | |
Wysokość [mm] | 69 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 65,0 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 72,5 | |
Ciężar [kg] | 0,055 | |
dla numeru OE | 98 189 149 80 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816321033 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 32103 FEBI BILSTEIN
CITROËN | 1109.AH | |
CITROËN | 1109.AJ | |
CITROËN | 1109.CK | |
CITROËN | 1109.CL | |
CITROËN | 1109.X3 | |
CITROËN | 1109.X4 | |
CITROËN | 1109.Z0 | |
CITROËN | 1109.Z1 | |
CITROËN | 1109.Z2 | |
CITROËN | 16 290 840 80 | |
CITROËN | 98 189 149 80 | |
CITROËN | 9823.24 | |
CITROËN | E149109 | |
CITROËN | E149234 | |
FIAT | 9467521180 | |
FIAT | 9467558380 | |
FIAT | 9662282580 | |
FORD | 1 303 476 | |
FORD | 1 373 069 | |
FORD | 1 427 824 | |
FORD | 1 717 510 | |
JAGUAR | C2S 43999 | |
JAGUAR | C2S 52524 | |
LANCIA | 9467521180 | |
LANCIA | 9467558380 | |
LANCIA | 9662282580 | |
MITSUBISHI | MN982159 | |
MITSUBISHI | MN982380 | |
MITSUBISHI | MN982419 | |
MITSUBISHI | MZ690904 | |
MITSUBISHI | TS200007 | |
OPEL | 35 57 939 | |
PEUGEOT | 1109.AH | |
PEUGEOT | 1109.AJ | |
PEUGEOT | 1109.CK | |
PEUGEOT | 1109.CL | |
PEUGEOT | 1109.X3 | |
PEUGEOT | 1109.X4 | |
PEUGEOT | 1109.Y9 | |
PEUGEOT | 1109.Z1 | |
PEUGEOT | 16 290 840 80 | |
PEUGEOT | 98 189 149 80 | |
PEUGEOT | E149109 | |
PEUGEOT | E149234 | |
TOYOTA | SU001-A0178 | |
TOYOTA | SU001-A6451 | |
VAUXHALL | 003557939 | |
VAUXHALL | 03557939 | |
VAUXHALL | 3557939 | |
VOLVO | 30650798 | |
VOLVO | 31372700 | |
VOLVO | 31375029 | |
FORD USA | 3M5Q-6744AA | |
FORD USA | 6C1Q-6744AA | |
FORD USA | 6G9Q-6744AA | |
MINI | 11 42 7 557 012 | |
MINI | 11 42 7 622 446 | |
LAND ROVER | LR 001247 | |
LAND ROVER | LR 004459 | |
LAND ROVER | LR 028438 | |
LAND ROVER | LR 030778 |
Zastosowanie Filtr oleju 32103 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 32103 FEBI BILSTEIN:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.