Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Wysokość [mm] | 86 |
średnica zewnętrzna [mm] | 77,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M20 x 1,5 |
Ciężar [kg] | 0,33 |
dla numeru OE | 1109.AL |
nr EAN | 4027816322238 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 32223 FEBI BILSTEIN
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
1109AK, 1109AL, 1109AP, 1109CA, 1109CN, 1109J8, 1109J9, 1109K2, 1109N2, 1109N3, 1109R0, 1109R1, 1109T0, 1109T1, 1109X2, 1109X6, 9644885480, E149102, E149134
1109AK, 1109AL, 1109AP, 1109CA, 1109CN, 1109J9, 1109N2, 1109N3, 1109R0, 1109T0, 1109X5, 9644885480, E149102, E149134
7700720978, 8671014012
71753741, 71771763, 9456183480, 9456203480, 9456203580
71753741, 9456183480, 9456203480, 9456203580
1651066G00, 1651066G02, 1651086CA0, 1651086CA0DOM, 1651086CB0, 1651086CB1, 990009900C100, 990009900C310
152086F901, 152086F910
SU00100186, SU00100453, SU00101084
01109AL, 1109AL, 3647177
CITROËN | 1109.AK | |
CITROËN | 1109.AL | |
CITROËN | 1109.AP | |
CITROËN | 1109.CA | |
CITROËN | 1109.CN | |
CITROËN | 1109.J8 | |
CITROËN | 1109.J9 | |
CITROËN | 1109.K2 | |
CITROËN | 1109.N2 | |
CITROËN | 1109.N3 | |
CITROËN | 1109.R0 | |
CITROËN | 1109.R1 | |
CITROËN | 1109.T0 | |
CITROËN | 1109.T1 | |
CITROËN | 1109.X2 | |
CITROËN | 1109.X6 | |
CITROËN | 96 448 854 80 | |
CITROËN | E149102 | |
CITROËN | E149134 | |
FIAT | 71753741 | |
FIAT | 71771763 | |
FIAT | 9456183480 | |
FIAT | 9456203480 | |
FIAT | 9456203580 | |
LANCIA | 71753741 | |
LANCIA | 9456183480 | |
LANCIA | 9456203480 | |
LANCIA | 9456203580 | |
NISSAN | 15208-6F901 | |
NISSAN | 15208-6F910 | |
OPEL | 01109 AL | |
OPEL | 1109 AL | |
OPEL | 36 47 177 | |
PEUGEOT | 1109.AK | |
PEUGEOT | 1109.AL | |
PEUGEOT | 1109.AP | |
PEUGEOT | 1109.CA | |
PEUGEOT | 1109.CN | |
PEUGEOT | 1109.J9 | |
PEUGEOT | 1109.N2 | |
PEUGEOT | 1109.N3 | |
PEUGEOT | 1109.R0 | |
PEUGEOT | 1109.T0 | |
PEUGEOT | 1109.X5 | |
PEUGEOT | 96 448 854 80 | |
PEUGEOT | E149102 | |
PEUGEOT | E149134 | |
RENAULT | 77 00 720 978 | |
RENAULT | 86 71 014 012 | |
SUZUKI | 16510-66G00 | |
SUZUKI | 16510-66G02 | |
SUZUKI | 16510-86CA0 | |
SUZUKI | 16510-86CA0-DOM | |
SUZUKI | 16510-86CB0 | |
SUZUKI | 16510-86CB1 | |
SUZUKI | 99000-9900C-100 | |
SUZUKI | 99000-9900C-310 | |
TOYOTA | SU001-00186 | |
TOYOTA | SU001-00453 | |
TOYOTA | SU001-01084 | |
VAUXHALL | 003647177 | |
VAUXHALL | 01109 AL | |
VAUXHALL | 03647177 | |
VAUXHALL | 1109 AL | |
VAUXHALL | 3647177 |
Zastosowanie Filtr oleju 32223 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 32223 FEBI BILSTEIN:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.