Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Długość [mm] | 72,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 68 | |
Średnica zabudowy [mm] | 64 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 3/4 - 16 UNF | |
nr EAN | 8033001060881 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju FO-W01S JAPANPARTS
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
M500, QUARGO, APE MINI, APE CLASSIC, APE CALESSINO, APE 50, APE 50 Skrzynia
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
1651081420, 1651087701, 1651060B01, 1651073000000, 1651073012, 1651081403, 1651081420000, 1651082700, 1651082701, 1651082702, 1651082703, 1651082703000, 16510M73010, 16510M73013A, 16510M73040, 16510M76010, 16510M82703, 99000990YJ005
1651073013000, 16510A73013000, 16510A73020000, 25183779, 94599006, 96325703, 96565412, 96570765
1560187107, 1560187204, 1560187703, 1560187704, 1560187705, 1560187710, 1560197202, 1560187101000, 1560187106, 1560187106000, 1560187107000, 1560187204000, 1560187703000, 1560197202000, 1651060B01, 1651073012, 91112084, 91125559
1560187204, 1560187703
04708878, 04711189, 4708878, 4711189, 91112084, 91125559, 93167825
1651081403, 16510M82703, 93167825
DAIHATSU | 15601-87107 | |
DAIHATSU | 15601-87204 | |
DAIHATSU | 15601-87703 | |
DAIHATSU | 15601-87704 | |
DAIHATSU | 15601-87705 | |
DAIHATSU | 15601-87710 | |
DAIHATSU | 15601-97202 | |
DAIHATSU | 1560187101000 | |
DAIHATSU | 1560187106 | |
DAIHATSU | 1560187106000 | |
DAIHATSU | 1560187107000 | |
DAIHATSU | 1560187204000 | |
DAIHATSU | 1560187703000 | |
DAIHATSU | 1560197202000 | |
DAIHATSU | 1651060B01 | |
DAIHATSU | 1651073012 | |
DAIHATSU | 91112084 | |
DAIHATSU | 91125559 | |
NISSAN | 16510-82703 | |
OPEL | 04708878 | |
OPEL | 04711189 | |
OPEL | 4708878 | |
OPEL | 4711189 | |
OPEL | 91112084 | |
OPEL | 91125559 | |
OPEL | 93167825 | |
SUZUKI | 16510-81420 | |
SUZUKI | 16510-87701 | |
SUZUKI | 1651060B01 | |
SUZUKI | 1651073000000 | |
SUZUKI | 1651073012 | |
SUZUKI | 1651081403 | |
SUZUKI | 1651081420000 | |
SUZUKI | 1651082700 | |
SUZUKI | 1651082701 | |
SUZUKI | 1651082702 | |
SUZUKI | 1651082703 | |
SUZUKI | 1651082703000 | |
SUZUKI | 16510M73010 | |
SUZUKI | 16510M73013A | |
SUZUKI | 16510M73040 | |
SUZUKI | 16510M76010 | |
SUZUKI | 16510M82703 | |
SUZUKI | 99000990YJ005 | |
TOYOTA | 1560187704 | |
TOYOTA | 15601BZ010 | |
VAUXHALL | 91112084 | |
VAUXHALL | 91125559 | |
VAUXHALL | 93167825 | |
VAUXHALL | 93193705 | |
CHEVROLET | 1651073013000 | |
CHEVROLET | 16510A73013000 | |
CHEVROLET | 16510A73020000 | |
CHEVROLET | 25183779 | |
CHEVROLET | 94599006 | |
CHEVROLET | 96325703 | |
CHEVROLET | 96565412 | |
CHEVROLET | 96570765 | |
PIAGGIO | 15601-87204 | |
PIAGGIO | 15601-87703 | |
DAEWOO | 1651081403 | |
DAEWOO | 16510M82703 | |
DAEWOO | 93167825 | |
CHERY | 465Q-1017950 |
Zastosowanie Filtr oleju FO-W01S JAPANPARTS w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju FO-W01S JAPANPARTS:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.