Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Średnica [mm] | 65,5 | |
Wysokość [mm] | 67 | |
Gwintowana złączka | 3/4"-16UNF-2B | |
Średnica 2 [mm] | 62,9 | |
Średnica 3 [mm] | 54,5 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 16 | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 4 | |
nr EAN | 4009026022054 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 215 KNECHT
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
M500, QUARGO, APE MINI, APE CLASSIC, APE CALESSINO, APE 50, APE 50 Skrzynia
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
1651061AV1, 1651061AR0, 1651073000, 1651073001, 1651073002, 1651073010, 1651073012, 1651073050, 1651081400, 1651081403, 1651081420, 1651081802, 1651082701, 1651082702, 1651082703, 1651082703000, 1651087701, 16510M65L00, 16510M65L10, 16510M68K00, 16510M68K10, 16510M73010, 16510M73040, 16510M73080, 16510M82703, 16510M82713, 16511M73010, 99000990YJ005
1560181402, 1560182703, 1560182706, 1560187103, 1560187106, 1560187106000, 1560187107, 1560187107000, 1560187107LOC, 1560187201000, 1560187203, 1560187203000, 1560187204, 1560187204000, 1560187702203, 1560187703, 1560187703000, 1560187704, 1560187705, 1560187706, 1560187710, 1560197201, 1560197201000, 1560197202, 1560197202000, 1561082703, 156187204000, 1651081420, 1651082704
438038, B010014
152084A00A
DAIHATSU | 1560181402 | |
DAIHATSU | 1560182703 | |
DAIHATSU | 1560182706 | |
DAIHATSU | 1560187103 | |
DAIHATSU | 1560187106 | |
DAIHATSU | 1560187106000 | |
DAIHATSU | 1560187107 | |
DAIHATSU | 1560187107000 | |
DAIHATSU | 1560187107LOC | |
DAIHATSU | 1560187201000 | |
DAIHATSU | 1560187203 | |
DAIHATSU | 1560187203000 | |
DAIHATSU | 1560187204 | |
DAIHATSU | 1560187204000 | |
DAIHATSU | 1560187702/203 | |
DAIHATSU | 1560187703 | |
DAIHATSU | 1560187703000 | |
DAIHATSU | 1560187704 | |
DAIHATSU | 1560187705 | |
DAIHATSU | 1560187706 | |
DAIHATSU | 1560187710 | |
DAIHATSU | 1560197201 | |
DAIHATSU | 1560197201000 | |
DAIHATSU | 1560197202 | |
DAIHATSU | 1560197202000 | |
DAIHATSU | 1561082703 | |
DAIHATSU | 156187204000 | |
DAIHATSU | 1651081420 | |
DAIHATSU | 1651082704 | |
FORD | 5012577 | |
FORD | 5019426 | |
FORD | 870X6714AKA | |
FORD | A840X6714JA | |
FORD | EFL288 | |
GMC | 96565412 | |
INNOCENTI | 551821103 | |
NISSAN | 152084A00A | |
SUZUKI | 16510-61AV1 | |
SUZUKI | 1651061AR0 | |
SUZUKI | 1651073000 | |
SUZUKI | 1651073001 | |
SUZUKI | 1651073002 | |
SUZUKI | 1651073010 | |
SUZUKI | 1651073012 | |
SUZUKI | 1651073050 | |
SUZUKI | 1651081400 | |
SUZUKI | 1651081403 | |
SUZUKI | 1651081420 | |
SUZUKI | 1651081802 | |
SUZUKI | 1651082701 | |
SUZUKI | 1651082702 | |
SUZUKI | 1651082703 | |
SUZUKI | 1651082703000 | |
SUZUKI | 1651087701 | |
SUZUKI | 16510M65L00 | |
SUZUKI | 16510M65L10 | |
SUZUKI | 16510M68K00 | |
SUZUKI | 16510M68K10 | |
SUZUKI | 16510M73010 | |
SUZUKI | 16510M73040 | |
SUZUKI | 16510M73080 | |
SUZUKI | 16510M82703 | |
SUZUKI | 16510M82713 | |
SUZUKI | 16511M73010 | |
SUZUKI | 99000990YJ005 | |
TOYOTA | 1560197202 | |
TOYOTA | 15601B2030 | |
PIAGGIO | 438038 | |
PIAGGIO | B010014 | |
MARUTI | 16510M68K00 | |
CHERY | 372-1012010 |
Zastosowanie Filtr oleju OC 215 KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OC 215 KNECHT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.