Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
średnica zewnętrzna [mm] | 68 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 63 |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF |
Wysokość [mm] | 76 |
nr EAN | 4030776016536 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H97W13 HENGST
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
M500, QUARGO, APE MINI, APE CLASSIC, APE CALESSINO, APE 50, APE 50 Skrzynia
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
1651060B10, 1651060B11, 1651060B11000, 1651081400, 1651081420, 1651081420000, 1651082701, 1651082702, 1651082703, 1651083000, 1651083001, 16510M68K00, 16510M68K00000, 16510M73010, 16510M82703, 16510M82713, 1651060B00
25183779, 96565412, 96570765
1560181402, 1560181402000, 1560182703, 1560182706, 1560187106, 1560187106000, 1560187107, 1560187107000, 1560187107LOC, 1560187204, 1560187204000, 1560187700, 1560187703, 1560187703000, 1560187704, 1560187704000, 1560197202, 1560197202000, 1561082703
25183779
1560187703000, 438038
4708878, 4711189
152084A00A
DAIHATSU | 15601-81402 | |
DAIHATSU | 15601-81402-000 | |
DAIHATSU | 15601-82703 | |
DAIHATSU | 15601-82706 | |
DAIHATSU | 15601-87106 | |
DAIHATSU | 15601-87106-000 | |
DAIHATSU | 15601-87107 | |
DAIHATSU | 15601-87107-000 | |
DAIHATSU | 15601-87107-LOC | |
DAIHATSU | 15601-87204 | |
DAIHATSU | 15601-87204-000 | |
DAIHATSU | 15601-87700 | |
DAIHATSU | 15601-87703 | |
DAIHATSU | 15601-87703-000 | |
DAIHATSU | 15601-87704 | |
DAIHATSU | 15601-87704-000 | |
DAIHATSU | 15601-97202 | |
DAIHATSU | 15601-97202-000 | |
DAIHATSU | 15610-82703 | |
NISSAN | 15208-4A00A | |
OPEL | 4708878 | |
OPEL | 4711189 | |
SUZUKI | 16510-60B10 | |
SUZUKI | 16510-60B11 | |
SUZUKI | 16510-60B11-000 | |
SUZUKI | 16510-81400 | |
SUZUKI | 16510-81420 | |
SUZUKI | 16510-81420-000 | |
SUZUKI | 16510-82701 | |
SUZUKI | 16510-82702 | |
SUZUKI | 16510-82703 | |
SUZUKI | 16510-83000 | |
SUZUKI | 16510-83001 | |
SUZUKI | 16510-M68K00 | |
SUZUKI | 16510-M68K00-000 | |
SUZUKI | 16510-M73010 | |
SUZUKI | 16510-M82703 | |
SUZUKI | 16510-M82713 | |
SUZUKI | 1651060B00 | |
CHEVROLET | 25 183 779 | |
CHEVROLET | 96 565 412 | |
CHEVROLET | 96 570 765 | |
PIAGGIO | 1560187703000 | |
PIAGGIO | 438038 | |
DAEWOO | 25 183 779 | |
CHANGAN (CHANA) | 1012010-01 | |
CHERY | 372-1012010 | |
CHANGAN SUZUKI | 16510-81403-000 |
Zastosowanie Filtr oleju H97W13 HENGST w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju H97W13 HENGST:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.