Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » H97W13 hengst

Filtr oleju H97W13 HENGST

H97W13 Filtr oleju HENGST
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

1763100000

numer części:

H97W13

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm] 68
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 63
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
Wysokość [mm] 76
nr EAN 4030776016536

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H97W13 HENGST

Filtr oleju pasuje do: CHERY QQ3, CHEVROLET AVEO / KALOS, MATIZ, SPARK, SPARK/HATCHBACK, DAEWOO KALOS, MATIZ, TICO, DAIHATSU APPLAUSE I, APPLAUSE II, CHARADE I, CHARADE II 0.5-1.8 10.77-

Filtr oleju H97W13 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

PIAGGIO

M500, QUARGO, APE MINI, APE CLASSIC, APE CALESSINO, APE 50, APE 50 Skrzynia

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Filtr oleju H97W13 producenta HENGST

SUZUKI

1651060B10, 1651060B11, 1651060B11000, 1651081400, 1651081420, 1651081420000, 1651082701, 1651082702, 1651082703, 1651083000, 1651083001, 16510M68K00, 16510M68K00000, 16510M73010, 16510M82703, 16510M82713, 1651060B00

CHEVROLET

25183779, 96565412, 96570765

DAIHATSU

1560181402, 1560181402000, 1560182703, 1560182706, 1560187106, 1560187106000, 1560187107, 1560187107000, 1560187107LOC, 1560187204, 1560187204000, 1560187700, 1560187703, 1560187703000, 1560187704, 1560187704000, 1560197202, 1560197202000, 1561082703

DAEWOO

25183779

PIAGGIO

1560187703000, 438038

OPEL

4708878, 4711189

NISSAN

152084A00A

numery OEM:
DAIHATSU      15601-81402
DAIHATSU      15601-81402-000
DAIHATSU      15601-82703
DAIHATSU      15601-82706
DAIHATSU      15601-87106
DAIHATSU      15601-87106-000
DAIHATSU      15601-87107
DAIHATSU      15601-87107-000
DAIHATSU      15601-87107-LOC
DAIHATSU      15601-87204
DAIHATSU      15601-87204-000
DAIHATSU      15601-87700
DAIHATSU      15601-87703
DAIHATSU      15601-87703-000
DAIHATSU      15601-87704
DAIHATSU      15601-87704-000
DAIHATSU      15601-97202
DAIHATSU      15601-97202-000
DAIHATSU      15610-82703
NISSAN      15208-4A00A
OPEL      4708878
OPEL      4711189
SUZUKI      16510-60B10
SUZUKI      16510-60B11
SUZUKI      16510-60B11-000
SUZUKI      16510-81400
SUZUKI      16510-81420
SUZUKI      16510-81420-000
SUZUKI      16510-82701
SUZUKI      16510-82702
SUZUKI      16510-82703
SUZUKI      16510-83000
SUZUKI      16510-83001
SUZUKI      16510-M68K00
SUZUKI      16510-M68K00-000
SUZUKI      16510-M73010
SUZUKI      16510-M82703
SUZUKI      16510-M82713
SUZUKI      1651060B00
CHEVROLET      25 183 779
CHEVROLET      96 565 412
CHEVROLET      96 570 765
PIAGGIO      1560187703000
PIAGGIO      438038
DAEWOO      25 183 779
CHANGAN (CHANA)      1012010-01
CHERY      372-1012010
CHANGAN SUZUKI      16510-81403-000

Zastosowanie Filtr oleju H97W13 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H97W13 HENGST:

Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST