Rodzaj gwintu | z gwintem calowym | |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Średnica [mm] | 68,0 | |
Wysokość [mm] | 66 | |
Gwintowana złączka | 3/4"-16UNF-2B | |
Średnica 2 [mm] | 64,0 | |
Średnica 3 [mm] | 56,0 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 16 | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 4 | |
nr EAN | 4009026940112 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 1253 KNECHT
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
M500, QUARGO, APE MINI, APE CLASSIC, APE CALESSINO, APE 50, APE 50 Skrzynia
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
16510A73020000, 25183779, 96325703, 96565412, 96570765
4708878, 4711189, 93167825, 93193705, 95599746
1651073013, 1651073013000, 16510A73020000, 1651A73013000, 25183779, 96325703, 96565412, 96570765
GMC | 25067035 | |
GMC | 93156662 | |
GMC | 93167825 | |
GMC | 93193705 | |
GMC | 95599746 | |
GMC | 96565412 | |
OPEL | 4708878 | |
OPEL | 4711189 | |
OPEL | 93167825 | |
OPEL | 93193705 | |
OPEL | 95599746 | |
VAUXHALL | 91112084 | |
VAUXHALL | 91149479 | |
VAUXHALL | 93167825 | |
VAUXHALL | 93193705 | |
VAUXHALL | 95599746 | |
CHEVROLET | 16510A73020000 | |
CHEVROLET | 25183779 | |
CHEVROLET | 96325703 | |
CHEVROLET | 96565412 | |
CHEVROLET | 96570765 | |
DAEWOO | 1651073013 | |
DAEWOO | 1651073013000 | |
DAEWOO | 16510A73020000 | |
DAEWOO | 1651A73013000 | |
DAEWOO | 25183779 | |
DAEWOO | 96325703 | |
DAEWOO | 96565412 | |
DAEWOO | 96570765 |
Zastosowanie Filtr oleju OC 1253 KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OC 1253 KNECHT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.