Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 29 knecht

Filtr oleju OC 29 KNECHT

OC 29 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 29
Filtr oleju OC 29

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

77002512

numer części:

OC 29

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 93,5
Wysokość [mm] 175
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 2
nr EAN 4009026000175

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 29 KNECHT

FILTR OLEJU KNECHT/MAHLE TRUCK OC 29 PERKINS, DIV.
numery OEM:
FORD      05004776
FORD      1827183
FORD      5004776
FORD      A780X6714DA
FORD      CN1119D710BA
FORD      D2NN6714C
ROVER      AMN2007
VOLVO      6612598
VOLVO      66125980

Zastosowanie Filtr oleju OC 29 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 29 KNECHT:

Krzysztof, WARSZAWA
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Mariusz, Dukla
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksandras, Visaginas
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2020-06-22
 3/5
Wysoka cena
Paweł, Łukowa
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
Rafał, Nowy Dwór Gdański
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Szczecin
2025-05-06
 5/5
Bez uwag
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
PIOTR, WARSZAWA
2023-03-16
 5/5
Pasuje Toyota corolla E10
Maciej, Warszawa
2020-05-11
 5/5
Zamówienie opłacone elektronicznie dostarczone już następnego dnia
Tomasz, Dziaoszyce
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
Michał, Mokrzyska
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Sulechów
2022-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Kamień
2024-02-08
 3/5
Filtr oleju nie był uszkodzony ale opakowanie było rozcięte czymś ostrym
Przemysław, Poznań
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
DARIUSZ, WARSZAWA
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Wielgie
2019-09-03
 5/5
Do swojego samochodu zakładam zawsze części knecht jak są dostępne
Miłosz, Olkusz
2022-03-22
 5/5
Luź
Robert, Oława
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Motycz
2020-03-20
 5/5
Dobrze wykonana część, polecam
Mariusz, Jaworzno
2022-04-07
 5/5
Jw
Mateusz, Ruciane-Nida
2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2024-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Wrocław
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
Alfred, Łubowo
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
Krzysztof, Rzeszów
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Warszawa
2024-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.