Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Ford C-MAX II Van 1.6 EcoBoost (2010.12-2019.06) 182km » OP 592/8 filtron wix
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii Van 1.6 Ecoboost (2010.12-2019.06) 182km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OP 592/8 FILTRON WIX

OP 592/8 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 592/8
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (176 ocen)
numer części:

OP 592/8

producent:

FILTRON WIX

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]70
Wymiar gwintuM 22 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm]94
Średnica wewnętrzna 1 [mm]72
Średnica wewnętrzna 2 [mm]62
nr EAN5904608095923

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 592/8 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: IVECO DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI, FIAT DUCATO, UAZ PATRIOT, KARSAN JEST 2.3D/3.0CNG 12.01-
numery OEM:
FIAT      5801985959
FIAT      71779555
FIAT      8094872
IVECO      299 5811
IVECO      500038751
IVECO      500040977
IVECO      5040 91563

Zastosowanie Filtr oleju OP 592/8 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 592/8 FILTRON WIX:

2022-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-04
 5/5
Mam zaufanie do wyrobów Firmy FILTRON
2024-06-10
 5/5
Super. Wszystko Ok.
2023-05-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-20
 5/5
Kupuję w tym sklepie od wielu lat zawsze wszystko najlepszym w porządku
2020-01-19
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2024-06-23
 4/5
Lekko pognieciony w opakowaniu.
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Filtry producenta filtron jak zwykle wykonane wzorowo
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-02
 5/5
produkt dobrej jakości za przystępną cenę (kupiłem po raz 5-ty)
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-16
 5/5
OE 667/1 filtron już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-10
 5/5
kupuję filtron, nigdy nie było z nimi problemu
2023-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.