Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mazda 121 I (DA) 1.3 (DA103) (1987.10-1991.06) 60km » FO-121S japanparts
wybrany samochód: 
Mazda 121 I (da) 1.3 (da103) (1987.10-1991.06) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju FO-121S JAPANPARTS

FO-121S Filtr oleju JAPANPARTS
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (21 ocen)
numer części:

FO-121S

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Długość [mm]59,5
średnica zewnętrzna [mm]69
Średnica zabudowy [mm]62
Gwint wewnętrzny [mm]M 20 X 1,5
nr EAN8033001276268

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju FO-121S JAPANPARTS

FILTR OLEJU JAPANPARTS FO-121S NISSAN KUBISTAR 1.2 60KM 03-
numery OEM:
NISSAN      15208-00QAG
NISSAN      8200257642
RENAULT      1520800QAG
RENAULT      7700112686
RENAULT      7700869029
RENAULT      8200257642
RENAULT      8671005907
DACIA      8200257642
DACIA      8671005907
PROTON      8200257642

Zastosowanie Filtr oleju FO-121S JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju FO-121S JAPANPARTS:

Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
krzysztof, warszawa
2023-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Cieszyn
2020-12-17
 5/5
Dobry już założony
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2025-05-28
 5/5
OK
Jerzy, Tłuszcz
2023-03-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Lubliniec
2022-07-05
 5/5
Uważam ze filtr swoją cena i jakością miażdży konkurencje. W zestawie dostajemy komplet nowych oringów wraz z podkładka miedzina pod korek spustowy oleju.
Robert, MArki
2021-10-01
 5/5
filtr pasował i cena b. dobra
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2023-02-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-02-07
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
Józef, Grabówka
2021-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartek, Wałbrzych
2019-10-30
 5/5
Części japanparts są godne polecenia
Tomasz, Milicz
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Warszawa
2023-03-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leszek, Chorzów
2023-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, JANOWIEC
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Lubliniec
2023-09-08
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2023-02-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Grabowiec
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Józef, Grabówka
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.