Części do samochodów e-autoparts.pl
opinie o sklepie motoryzacyjnym e-autoparts.pl
ranking opineo.pl rok 2014
ranking opineo.pl rok 2015
ranking opineo.pl rok 2016
Części do samochodów e-autoparts.pl
tel: 22/100 15 90
Napisz do nas ikona email
konsultanci: poniedziałek - czwartek 9:00 - 17:00 piątek do 15:00
magazyn:    poniedziałek - czwartek 9:00 - 17:00 piątek do 15:00
Części do samochodów e-autoparts.pl
ikona koszyka

... jest pusty
aktualny koszt dostawy: 16.00 zł
do bezpłatnej dostawy
brakuje: 250.00 zł
Części do samochodów e-autoparts.pl
tel: 22/100 15 90
Napisz do nas 
Części do samochodów e-autoparts.pl
tel: 22/100 15 90
Napisz do nas ikona email
ikona koszyka

... jest pusty
aktualny koszt dostawy: 16.00 zł
do bezpłatnej dostawy
brakuje: 250.00 zł
Sklep » części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 13.0460-7117.2

Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-7117.2 ATE

13.0460-7117.2 Klocki hamulcowe - komplet ATE
cena z vat
123.00 zł
112.00 zł
Kup
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

23130 , 23131 , 23187 , 607117

numer części:

13.0460-7117.2

producent:

ATE

Styk ostrzegawczy o zużyciu:ze stykiem zużycia
Szerokość [mm]: 146,0
Wysokość [mm]: 54,7
Grubość [mm]: 19,6
Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 145
System hamulcowy: Volkswagen
Oznaczenie kontrolne: E1 90R-02A0335/0211
Dostępne MAPP-Code:
Cena dotyczy kompletu klocków na oś pojazdu.
Status produktu: Normal

Sprawdź zastosowanie wybranej części

Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-7117.2 ATE


Znaczna część właścicieli pojazdów świetnie zdaje sobie sprawę, że ich pojazd posiada klocki hamulcowe, którego wytwórcą może być lub jest ceniona firma ATE. W tym przypadku jest to klocki hamulcowe o numerze 13.0460-7117.2. Tarcze i klocki hamulcowe odpowiadają za jak najszybsze wyhamowania samochodu w sytuacji awaryjnej. Mają one także za zadanie zwalnianie prędkości pojazdu codziennego ruchu.
Produkowane przez ATE klocki hamulcowe 13.0460-7117.2 wykonywanie są z najlepszych materiałów na nowoczesnych urządzeniach i maszynach. ATE stosuje wysokie rygory technologiczne aby produkowane przez niego klocki hamulcowe spełniały wymagania uzytkowników aut. Niezależne badania znawców techniki samochodowej potwierdzają, że klocki hamulcowe ATE 13.0460-7117.2 zdają egzamin w trudnych warunkach użytkowych, a niezawodność tej części stanowi punkt odniesienia dla konkurencji z branży samochodowej.
Klocki hamulcowe 13.0460-7117.2 mają zastosowanie do takich aut jak SEAT LEON (5F1) od 2012.09, VW (VOLKSWAGEN) GOLF III Variant (1H5) od 1993.07, SKODA SUPERB III (3V3) od 2015.03, AUDI E-TRON (GEN_) od 2018.09 oraz wielu innych modeli aut.
Zgodnie z informacjami producenta oglądanej części klocki hamulcowe oznaczonej numerem 13.0460-7117.2, o jej dopasowaniu do samochodów SEAT, VW (VOLKSWAGEN), SKODA, AUDI, może się zdarzyć, że konieczny będzie kontakt ze sklepem celem ustalenia poprawności doboru tej części zamiennej.
W sklepie z częściami e-autoparts.pl oprócz klocków hamulcowych 13.0460-7117.2 oferujemy także inne części prodcenta ATE. Wszystkie części tego dostawcy możemy zaproponować w dobrych cenach i szybkiej dostawie na terenie Polski i państw Unii Europejskiej.
2 opinie o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-7117.2 ATE
Robert, Marki
2017-12-29
jest ok
Daniel, Kobyłka
2018-09-04
szukałem po całym necie i nigdzie nie znalazłem taniej. Szybka dostawa - polecam
numery OEM:
SEAT 1J0 698 151 D
SEAT 1J0 698 151 E
SEAT 1J0 698 151 G
SEAT 1J0698151D
SEAT 1J0698151E
SEAT 1J0698151G
SEAT 1K0 698 151 A
SEAT 1K0 698 151 D
SEAT 1K0 698 151 F
SEAT 1K0 698 151 J
SEAT 1K0698151A
SEAT 1K0698151D
SEAT 1K0698151F
SEAT 1K0698151J
SEAT 8Z0 698 151 A
SEAT 8Z0698151A
SKODA 1J0 698 151 D
SKODA 1J0 698 151 E
SKODA 1J0 698 151 G
SKODA 1J0698151D
SKODA 1J0698151E
SKODA 1J0698151G
SKODA 1K0 698 151 A
SKODA 1K0 698 151 D
SKODA 1K0 698 151 F
SKODA 1K0 698 151 J
SKODA 1K0698151A
SKODA 1K0698151D
SKODA 1K0698151F
SKODA 1K0698151J
SKODA 8Z0 698 151 A
SKODA 8Z0698151A
VAG 1J0 698 151 D
VAG 1J0 698 151 E
VAG 1J0 698 151 F
VAG 1J0 698 151 G
VAG 1J0698151D
VAG 1J0698151E
VAG 1J0698151F
VAG 1J0698151G
VAG 1K0 698 151 A
VAG 1K0 698 151 D
VAG 1K0 698 151 F
VAG 1K0 698 151 J
VAG 1K0698151A
VAG 1K0698151D
VAG 1K0698151F
VAG 1K0698151J
VAG 8Z0 698 151 A
VAG 8Z0698151A
VAG JZW 698 151
zamienniki:
0 986 AB3 802
BOSCH
168986
VALEO
FQT1398
FERODO
FQT1635
FERODO
Aktualnie oglądany:  Klocki hamulcowe - komplet, 13.0460-7117.2 • ATE • sklep e-autoparts.pl. Część znajduje się w kategorii

klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe stanowią jeden z dwóch elementów układu tarczowego. Odpowiadają za zwalnianie i zatrzymywanie pojazdu poprzez dociśnięcie ich powierzchni do powierzchni tarczy hamulcowej. Powstające wówczas tarcie oraz opór materiałów powodują wyhamowanie prędkości obrotowej kół, aż do całkowitego zatrzymania pojazdu. Za dociskanie klocków odpowiada specjalny mechanizm hydrauliczny uruchamiany przez naciśnięcie pedału hamulca.

Budowa i charakterystyka klocków hamulcowych

W typowym hamulcu tarczowym klocki hamulcowe są zamontowane na stałe w nieruchomym zacisku. Nie są jednak całkiem pozbawione możliwości zmiany pozycji, gdyż mogą się przemieszczać w jednej płaszczyźnie – w kierunku tarczy i z powrotem. Po wciśnięciu pedału hamulca następuje uruchomienie pompy hydraulicznej, która tłoczy płyn hamulcowy do tłoczka. Dociska on klocki do tarczy powodując hamowanie pojazdu.

Nietrudno sobie wyobrazić, jakim obciążeniom muszą sprostać klocki hamulcowe, aby zatrzymać rozpędzony samochód. Z tego powodu charakteryzują się one wielowarstwową budową oraz są wykonywane z wytrzymałych materiałów. Podstawę klocka stanowi płytka nośna, na której znajduje się specjalna warstwa tłumiąca drgania. Jest ona również odpowiedzialna za ochronę zacisków przed nagrzaniem podczas hamowania. Warstwę zewnętrzną tworzy materiał cierny. Jego skład jest indywidualnie opracowywany przez producenta, decyduje o jakości oraz cenie klocków.

Oferta klocków hamulcowych w naszym sklepie internetowym

Klocki hamulcowe są częściami samochodowymi, które ulegają intensywnemu zużywaniu się podczas eksploatacji. Dlatego producenci samochodów zalecają ich wymianę – dwukrotnie częściej niż tarcz, czyli co 30-45 tys. km. Częstotliwość wymiany jest uzależniona od stylu jazdy i rodzaju przemierzanych tras. W ofercie mamy różne modele klocków przeznaczone do wielu marek samochodów, a produkowane przez sprawdzone i cenione na rynku firmy. A asortymencie mamy klocki hamulcowe firm Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE oraz kilku innych.

Producent ATE

należy do firmy Continental Teves, jednego z największych na świecie dostawców dla przemysłu samochodowego. Historia firmy sięga roku 1906 kiedy to Alfred teves uprzednio zatrudniony w przedsiębiorstwie produkującym rowery, zakłada własną firmę działającą na niwie sprzedaży samochodów. Już kilka dni potem Teves wystawia swoje stoisko na targach IAA we Frankfurcie. Kilka lat później, w roku 1909 zakłada firmę Mitteldeutsche Kühlerfabrik w której produkowane są chłodnice samochodowe. Jego partnerem businesowym jest inzynier Matthäus Braun. Firma staje się dostawcą do producentów aut, takich jak Wanderer, Hansa i znany do dzisiaj Audi. Po dwóch latach firma przekształca sie w Alfred Teves Maschinen- und Armaturenfabrik a po zakończeniu wojny, gdy spada zapotrzebowanie na produkcję dla wojska, przedsiębiorstwo Alfred Teves Maschinen und Armaturenfabrik staje się dobrze znanym producentem układów hamulcowych i pierścieni tłokowych.

Niebawem logo firmy przyjmuje znane nam do dzisiaj oznaczenie ATE i niebieską kolorystykę opakowań. Nastęuje szybki rozwój firmy, która staje się cenionym dostawcą hydraulicznych systemów hamulcowych a jej inowacyjność sprawia, że produkowane podzespoły cechuje wysoka jakość i niezawodność. Ate jest także dostawcą układów hamulcowych do samochodów sportowych Daimler-Benz i Auto-Union.
Nowym wynalazkiem ATE stosowanym do czasów teraźniejszych jest wynaleziona w roku 1937 podwójna pompa hamulcowa.

Pierwsze tarcze hamulcowe na licencji Dunlop, ATE rozpoczyna produkować w roku 1960 w fabryce we Frankfurcie, w dwa lata po tym jak uruchomiono seryjną produkcje tarcz. Również dwa lata wcześniej jej innowacyjnym wynalazkiem jest wprowadzenie ujemnego promienia zataczania w zawieszeniu samochodu, co poprawia stabilność samochodu w trakcie hamowania.