Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1658 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1658 TRW

GDB1658 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1658
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1658
GDB1658
trw GDB1658 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1658 trw
80.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

23130, 23131

numer części:

GDB1658

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 155
Długość [mm] 146,0
Grubość [mm] 19,0
Wysokość [mm] 54,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Okładzina hamulcowa ze ściętymi kantami
Oznaczenie kontrolne E9 90R 027004
nr EAN 3322937465675

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1658 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, MII, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK, YETI, VW BEETLE, BORA, BORA I 1.0-Electric 08.97-

Klocki hamulcowe GDB1658 mają zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE klocków hamulcowych GDB1658 producenta TRW

SEAT

1K0698151F, 1K0698151J, JZW698151

VOLKSWAGEN

1K0698151F, 1K0698151J, JZW698151

SKODA

1K0698151F, 1K0698151J, JZW698151

AUDI

1K0698151F, 1K0698151J, JZW698151

numery OEM:
AUDI      1K0 698 151 F
AUDI      1K0 698 151 J
AUDI      JZW 698 151
SEAT      1K0 698 151 F
SEAT      1K0 698 151 J
SEAT      JZW 698 151
SKODA      1K0 698 151 F
SKODA      1K0 698 151 J
SKODA      JZW 698 151
VOLKSWAGEN      1K0 698 151 F
VOLKSWAGEN      1K0 698 151 J
VOLKSWAGEN      JZW 698 151
SVW      1K0 698 151 F

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1658 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1658 TRW:

2019-12-17
 5/5
Dobre wykonanie dobry materiał nie piszczą czego chcieć więcej
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-02
 5/5
Kupiłem GDB1737 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-03
 5/5
OK
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-23
 5/5
Polecam
2024-07-10
 5/5
Hamulce znowu jak brzytwa
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-17
 5/5
polecam
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
2024-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-12
 5/5
Ok
2023-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-02
 5/5
Jak mam wybór to zawsze decyduję się na klocki producent
2022-05-09
 5/5
TRW zatem zbędny komentarz
2019-12-08
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
2024-08-12
 5/5
Przez te klocki prawie wpadłem w przepaść jadąc przez włoskie Alpy! Tak się nagrzały przy zjeździe mimo tego że hamowałem głównie silnikiem, że auto przestało hamować mimo naciskania hamulca, a jeden klocek zaczął się dymić! Zrobiłem przerwę i dopiero pojechałem dalej. Na szczęście góry się skończyły i jakoś dojechałem do celu. Nigdy więcej TRW.
2021-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-15
 5/5
Zakup przeprowadzony znakomicie
zobacz instrukcję montażu GDB1658zobacz instrukcję montażu GDB1658

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.