Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 24.8190-0407.2 ate

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0407.2 ATE

24.8190-0407.2 Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych ATE
15.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (268 ocen)
numery handlowe:

620407

numer części:

24.8190-0407.2

producent:

ATE

Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość [mm] 115
Długość całkowita [mm] 185
nr EAN 4006633288057

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0407.2 ATE

Czujnik zużycia klocka hamulcowego przód/tył (ilość w opakowaniu: 2szt.) pasuje do: MERCEDES G (W461), G (W463), SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), V (638/2), VITO (W638) 2.0-5.5 09.94-

Firma ATE będąca producentem produktu klocki hamulcowe 24.8190-0407.2 jest wiodącym producentem auto części dla kategorii klocki hamulcowe i nie kwestionowanym liderem w dziedzinie motoryzacji.
Klocki hamulcowe odpowiadają za proces hamowania samochodu. Celem ich działnia jest współpraca z tarczami hamulcowymi tak, aby w jak najkrótszym czasie doprowadzić do zahamowania pojazdu. Poza sytuacjami awaryjnymi, klocki hamulcowe muszą także służyć w normalnej eksploatacji, do zmniejszania prędkości auta.
Klocki hamulcowe ATE charakteryzują się wyjątkowo wysoką jakością wykonania, trwałością oraz odpornością na zniszczenie. Praktycy stwierdzają zdecydowanie, że klocki hamulcowe ATE 24.8190-0407.2 najlepiej spełniają oczekiwania odnośnie trwałości .
Klocki hamulcowe 24.8190-0407.2 mają zastosowanie do takich aut jak MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t Autobus (904) od 1996.02, VW (VOLKSWAGEN) PASSAT CC (357) od 2008.02 oraz wielu innych modeli aut.
Pomino dołożenia niezbędnej staranności aby prawidłowo przypisać prezentowaną część z kategorii klocki hamulcowe o indeksie 24.8190-0407.2 do samochodu MERCEDES-BENZ, VW (VOLKSWAGEN), może się okazać, że należy potwierdzić dobranie tego elementu w kontakcie z obsługą sklepu.
Klocki hamulcowe 24.8190-0407.2 mają dobrą stosunek jakości i ceny. Nabycie tego produktu będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      901 540 00 17
MERCEDES-BENZ      901 540 01 17
MERCEDES-BENZ      A 901 540 00 17
MERCEDES-BENZ      A 901 540 01 17
VAG      2D0 919 351

Zastosowanie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0407.2 ATE w samochodach:

Opinie Klientów o Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0407.2 ATE:

2020-08-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-02
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2021-03-26
 5/5
Ok
2019-10-20
 5/5
Dobra cena odnośnie jakości trudno się wypowiedzieć bo założyłem je stosunkowo niedawno
2023-06-10
 5/5
Wytrzymały 38 tys. km razem z nowymi tarczami też ATE. Poza tym, że brudzą felgę to zastrzeżeń brak
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
polecam sklep, dobra cena klocków i szybka dostawa
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-15
 5/5
????
2020-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2018-01-05
 3/5
Opis ATE "Typ zacisku hamulca: dla zacisku hamulcowego z tłokami ze stali" jest nieprawidłowy. Klocki te mają blaszki mocujące klocki w tłoku dl znacznie większej średnicy otworu niż oryginalne tłoki bakelitowe oraz ich zamienniki stalowe. Zamienniki stalowe mają identyczną średnicę otworu jak oryginały bakelitowe. Prawdopodobnie klocki te są przeznaczone do jakiś tłoków stalowych, lecz albo o znacznie większej średnicy zewnętrznej niż 57mm lub o cieńszych ściankach powodujących znacznie większą średnicą otworu. Normalnie do oryginalnych tłoków bakelitowych i zamienników stalowych powinny być stosowane klocki ATE 13.0460-7172.2 - klocki te są identyczne, różnica polega na blaszkach mocujących, które bez problemu wskakują do otworu tłoka.
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-20
 5/5
Wszystko zgodne z zamówieniem.
2021-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-12
 5/5
super towar
2020-12-03
 5/5
Zgodne z opisem, marka ate sama w sobie
2023-10-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-24
 5/5
Polecam, na alufelgach praktycznie nie widać zapylenia.
2020-09-16
 5/5
Niewiele kilometrów dopiero przejechałem na nich, więc długofalowej opinii nie jestem w stanie dać, ale klocki pasują idealnie i nie piszczą, więc jest w porządku. Auto hamuje równo i mocno.
2023-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe stanowią jeden z dwóch elementów układu tarczowego. Odpowiadają za zwalnianie i zatrzymywanie pojazdu poprzez dociśnięcie ich powierzchni do powierzchni tarczy hamulcowej. Powstające wówczas tarcie oraz opór materiałów powodują wyhamowanie prędkości obrotowej kół, aż do całkowitego zatrzymania pojazdu. Za dociskanie klocków odpowiada specjalny mechanizm hydrauliczny uruchamiany przez naciśnięcie pedału hamulca.

Budowa i charakterystyka klocków hamulcowych

W typowym hamulcu tarczowym klocki hamulcowe są zamontowane na stałe w nieruchomym zacisku. Nie są jednak całkiem pozbawione możliwości zmiany pozycji, gdyż mogą się przemieszczać w jednej płaszczyźnie – w kierunku tarczy i z powrotem. Po wciśnięciu pedału hamulca następuje uruchomienie pompy hydraulicznej, która tłoczy płyn hamulcowy do tłoczka. Dociska on klocki do tarczy powodując hamowanie pojazdu.

Nietrudno sobie wyobrazić, jakim obciążeniom muszą sprostać klocki hamulcowe, aby zatrzymać rozpędzony samochód. Z tego powodu charakteryzują się one wielowarstwową budową oraz są wykonywane z wytrzymałych materiałów. Podstawę klocka stanowi płytka nośna, na której znajduje się specjalna warstwa tłumiąca drgania. Jest ona również odpowiedzialna za ochronę zacisków przed nagrzaniem podczas hamowania. Warstwę zewnętrzną tworzy materiał cierny. Jego skład jest indywidualnie opracowywany przez producenta, decyduje o jakości oraz cenie klocków.

Oferta klocków hamulcowych w naszym sklepie internetowym

Klocki hamulcowe są częściami samochodowymi, które ulegają intensywnemu zużywaniu się podczas eksploatacji. Dlatego producenci samochodów zalecają ich wymianę – dwukrotnie częściej niż tarcz, czyli co 30-45 tys. km. Częstotliwość wymiany jest uzależniona od stylu jazdy i rodzaju przemierzanych tras. W ofercie mamy różne modele klocków przeznaczone do wielu marek samochodów, a produkowane przez sprawdzone i cenione na rynku firmy. A asortymencie mamy klocki hamulcowe firm Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE oraz kilku innych.

Brand ATE należy do koncenru Continental Teves, który jest jednym z większych dostawców części samochodowych na świecie. Firma powstała w roku 1906 i do czasów obecnych, ugruntowała sobie pozycję jako dostawca układów hamulcowych na pierwszy montaż oraz na rynek niezależny.

ATE specjalizuje się w częściach układu hamulcowego, takich jak: tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, bębny, szczęki, cylinderki hamulcowe i pompy hamulcowe. Jest innowatorem takich rozwiązań jak podwójna pompa hamulcowa, zasilającą hamulce przedniej i tylnej osi pojazdu.