Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | LS 7 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 71 | |
Wysokość [mm] | 79 | |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF | |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym | |
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1,0 | |
nr EAN | 4011558730000 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju W 712/43 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER
1026285, 1070523, 1072434, 1143677, 5008718, 5008720, 5008721, 5008722, 5012000, 6057166, 6057167, 6066094, 6066095, 6066096, 6141811, 77BM6714C1A, 77BM6714C2A, 97MM6714A5A
1E0314302, 1E0414302, 1E0814302, 1E0814302A, 1E1314302, 1E1314302A
FIAT | 00K04781452BF | |
FORD | 1026 285 | |
FORD | 1070 523 | |
FORD | 1072 434 | |
FORD | 1143 677 | |
FORD | 5008 718 | |
FORD | 5008 720 | |
FORD | 5008 721 | |
FORD | 5008 722 | |
FORD | 5012 000 | |
FORD | 6057 166 | |
FORD | 6057 167 | |
FORD | 6066 094 | |
FORD | 6066 095 | |
FORD | 6066 096 | |
FORD | 6141 811 | |
FORD | 77 BM 6714 C1A | |
FORD | 77 BM 6714 C2A | |
FORD | 97MM-6714-A5A | |
MAZDA | 1E03-14302 | |
MAZDA | 1E04-14302 | |
MAZDA | 1E08-14302 | |
MAZDA | 1E08-14302A | |
MAZDA | 1E13-14302 | |
MAZDA | 1E13-14302A | |
PEUGEOT | 1109 A3 | |
PEUGEOT | 1109 A6 | |
RENAULT | 77 01 415 053 | |
VAG | 047 115 561 F | |
VAG | 047 198 561 F | |
VAG | 110-4020.050 | |
VAG | 115-0941.00 | |
VAG | 201-9500.01 | |
VAG | 5 020 700 025 | |
VAG | LP 2596 |
Zastosowanie Filtr oleju W 712/43 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju W 712/43 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Producent filtrów samochodowych, firma Mann+Hummel powstała w pierwszej połowei XX wieku i obecnie jest producentem dostarczającym filtry powietrza, filtry oleju, filtry paliwa oraz filtry kabinowe do większości znanym marek samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych.
Mann+Hummel w trakcie swojej ekspansji włączała do swoich zasobów lokalnych producentów filtrów do samochodów, miedzy innymi polskiego Filtrona, którego jest właścicielem.
Wytwarzane w zakładach Mann+Hummel filtry cieszą się uznaniem mechaników samochodowych oraz posiadaczy samochodów na całym świecie. Filtry Mann łączą fachową wiedzę i doświadczenie w szerokiej ofercie klasy OE