Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
Wymiar gwintu | 3/4"-16 |
Wysokość [mm] | 74 |
nr EAN | 3286061805748 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju LS285 PURFLUX
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
1026285, 1056613, 1070523, 1143677, 11542957, 1498018, 1520660, 1641158, 5002455, 5004930, 5005097, 5005805, 5006946, 5007222, 5008589, 5012035, 5012040, 5013146, 5016957, 6063340, 78TM6714BA, 94MM6714AA, 97MM6714A1A, 97MM6714B1A, A700X6714EA, A760X6714EA, A780X6714JA, A780X6714RA, A790X6714KA, A800X6714CA, A800X6714JA, A810X6714AA, A830X6714ALA, A830X6714ATA, EM5G6714AA, V86HF6714AA
0008547327, 0008548979, 0008558238, 0008558910, 0024560060, 0085558910, 0854897999, 0855823800, 5000100351, 5000789225, 7700538153, 7700542086, 7700542286, 7700545868, 7700553733, 7700634818, 7700638670, 7700640165, 7700646761, 7700651432, 7700673219, 7701031111, 7701348023, 7701348107, 7701348110, 7701365661, 7701542286, 7701638670
70224788, 7897321
1E051430ZA
20155370, 29353002, 36732520, 5951891, 7032389, 71736169, 7683815
21050101200500, 21080101200500, 21080101200508, 21080101200509
CHRYSLER | 04105409 | |
CHRYSLER | 4105409AC | |
CHRYSLER | 4105409BB | |
CHRYSLER | 4150409BB | |
DAF | 224788 | |
FIAT | 20155370 | |
FIAT | 29353002 | |
FIAT | 36732520 | |
FIAT | 5951891 | |
FIAT | 7032389 | |
FIAT | 71736169 | |
FIAT | 7683815 | |
FORD | 1026285 | |
FORD | 1056613 | |
FORD | 1070523 | |
FORD | 1143677 | |
FORD | 11542957 | |
FORD | 1498018 | |
FORD | 1520660 | |
FORD | 1641158 | |
FORD | 5002455 | |
FORD | 5004930 | |
FORD | 5005097 | |
FORD | 5005805 | |
FORD | 5006946 | |
FORD | 5007222 | |
FORD | 5008589 | |
FORD | 5012035 | |
FORD | 5012040 | |
FORD | 5013146 | |
FORD | 5016957 | |
FORD | 6063340 | |
FORD | 78TM6714BA | |
FORD | 94MM6714AA | |
FORD | 97MM6714A1A | |
FORD | 97MM6714B1A | |
FORD | A700X6714EA | |
FORD | A760X6714EA | |
FORD | A780X6714JA | |
FORD | A780X6714RA | |
FORD | A790X6714KA | |
FORD | A800X6714CA | |
FORD | A800X6714JA | |
FORD | A810X6714AA | |
FORD | A830X6714ALA | |
FORD | A830X6714ATA | |
FORD | EM5G6714AA | |
FORD | V86HF6714AA | |
LADA | 21050101200500 | |
LADA | 21080101200500 | |
LADA | 21080101200508 | |
LADA | 21080101200509 | |
MAZDA | 1E051430ZA | |
PEUGEOT | 1109A0 | |
PEUGEOT | 1109P9 | |
PEUGEOT | MLS000144B | |
RENAULT | 0008547327 | |
RENAULT | 0008548979 | |
RENAULT | 0008558238 | |
RENAULT | 0008558910 | |
RENAULT | 0024560060 | |
RENAULT | 0085558910 | |
RENAULT | 0854897999 | |
RENAULT | 0855823800 | |
RENAULT | 5000100351 | |
RENAULT | 5000789225 | |
RENAULT | 7700538153 | |
RENAULT | 7700542086 | |
RENAULT | 7700542286 | |
RENAULT | 7700545868 | |
RENAULT | 7700553733 | |
RENAULT | 7700634818 | |
RENAULT | 7700638670 | |
RENAULT | 7700640165 | |
RENAULT | 7700646761 | |
RENAULT | 7700651432 | |
RENAULT | 7700673219 | |
RENAULT | 7701031111 | |
RENAULT | 7701348023 | |
RENAULT | 7701348107 | |
RENAULT | 7701348110 | |
RENAULT | 7701365661 | |
RENAULT | 7701542286 | |
RENAULT | 7701638670 | |
ROVER | 10016 | |
TALBOT | 35129300 | |
VOLVO | 70224788 | |
VOLVO | 7897321 | |
AC | SR | |
AC | X18 | |
AC | X19 | |
LAMBORGHINI | 244191401 | |
AMERICANMOTORS(FORD) | 7701031111 | |
LOTUS | 46E6054 |
Zastosowanie Filtr oleju LS285 PURFLUX w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju LS285 PURFLUX:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.