Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OM 523 filtron wix

Filtr oleju OM 523 FILTRON WIX

OM 523 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OM 523
Filtr oleju OM 523
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (180 ocen)
numer części:

OM 523

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 88
średnica zewnętrzna [mm] 82
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 28
nr EAN 5904608005236

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OM 523 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: BMW 3 (E30), 3 (E36), 5 (E34) 1.6-1.9 12.84-08.00

Filtr oleju OM 523 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Filtr oleju OM 523 producenta FILTRON WIX

BMW

11421709514, 11421709865, 11421727300

numery OEM:
BMW      11 42 1 709 514
BMW      11 42 1 709 865
BMW      11 42 1 727 300
FORD      5022 737

Zastosowanie Filtr oleju OM 523 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OM 523 FILTRON WIX:

Krzysztof, Warszawa
2022-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gniewkowo
2021-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Milanówek
2022-12-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Młochów
2022-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Emil, Potok Wielki
2019-11-19
 5/5
Mój kolega polecił mi zakup filtra producent, dobry wybór
Janusz, Ząbki
2021-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
wojciech, szczecin
2020-01-09
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
Grzegorz, Dąb Polski
2023-12-20
 5/5
wszystko zgodne z opisem..
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2021-02-10
 5/5
kupuję filtron, nigdy nie było z nimi problemu
Sławomir, WARSZAWA
2024-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Iwonicz-Zdrój
2023-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Uchanie
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Grabica
2025-05-25
 5/5
Bardzo dobry
Grzegorz, Rybno
2024-03-19
 5/5
Dobre filtry
Jacek, Bydgoszcz
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Witaszyce
2020-05-17
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Bogdan, Jasło
2021-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Koronowo
2020-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Władysław, Warszawa
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomek, Latchorzew
2022-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Poznań
2025-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2020-02-16
 5/5
Wahałem się przed zakupem OP 643/3 producenta to ale wszystko jest w porządku
SEBASTIAN, JELENIA GÓRA
2022-07-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Warszawa
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Toruń
2022-04-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-02-02
 5/5
Bardzo dobrze wykonany filtr. Polecam wszystkim
Paweł, Warszawa
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aszot, Wólka Kosowska
2020-07-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Czosnów
2021-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.