Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 289 knecht

Filtr oleju OC 289 KNECHT

OC 289 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 289
Filtr oleju OC 289

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

79854175

numer części:

OC 289

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 136,0
Wysokość [mm] 308
Gwintowana złączka M42x2
Średnica 2 [mm] 111,0
Średnica 3 [mm] 101,0
Moment dokręcenia [Nm] 50
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego -
nr EAN 4009026008447

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 289 KNECHT

Filtr oleju (przykręcany) pasuje do: DAF 85 CF, 95 XF, CF 85, XF 95 VF390M-XF355M 01.97-05.13
numery OEM:
DAF      1310901
DAF      1327672
DAF      1529643

Zastosowanie Filtr oleju OC 289 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 289 KNECHT:

Grzegorz, Legnica
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JACEK, SŁUPSK
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
LESZEK, RUDA ŚLĄSKA
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2020-05-11
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Krzysztof, Wieruszów
2023-04-06
 5/5
Ok
Artur, Zielonka
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
EDYTA, SOCHACZEW
2020-03-15
 5/5
Szybka dostawa części OX 413D1 odbiór w paczkomacie
Mateusz, Ruciane-Nida
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, BIELSK
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Wieruszów
2021-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Goworowo
2025-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Lublin
2022-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Dziaoszyce
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
Robert, Konin
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Piotr, Walce
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Łukowa
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
Piotr, Walce
2019-11-30
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
Piotr, Walce
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
VITALI, WARSZAWA
2023-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Sulechów
2022-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Józefosław
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Ostrów Wielkopolski
2025-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
Mariusz, Jaworzno
2022-04-07
 5/5
Jw

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.