Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 | |
Wymiar gwintu | 3/4"-16 | |
Wysokość [mm] | 100 | |
nr EAN | 3286064047077 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju LS348 PURFLUX
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
LANOS, MATIZ
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
CUB, MAXUS, V80 Skrzynia, V80, G10, G10 Skrzynia, T60
4371582, 4434793, 4434794, 4434895, 46795125, 46805829, 46805831, 5889212, 60521128, 60537470, 60553431, 60808974, 60810474, 71736160, 71736164, 71736168, 71754231, 7773854, K05003558AA
05003558AA, 4720364, 4720364B, 4778838, 5003558AA, 5003558AB
CHRYSLER | 05003558AA | |
CHRYSLER | 4720364 | |
CHRYSLER | 4720364B | |
CHRYSLER | 4778838 | |
CHRYSLER | 5003558AA | |
CHRYSLER | 5003558AB | |
FIAT | 4371582 | |
FIAT | 4434793 | |
FIAT | 4434794 | |
FIAT | 4434895 | |
FIAT | 46795125 | |
FIAT | 46805829 | |
FIAT | 46805831 | |
FIAT | 5889212 | |
FIAT | 60521128 | |
FIAT | 60537470 | |
FIAT | 60553431 | |
FIAT | 60808974 | |
FIAT | 60810474 | |
FIAT | 71736160 | |
FIAT | 71736164 | |
FIAT | 71736168 | |
FIAT | 71754231 | |
FIAT | 7773854 | |
FIAT | K05003558AA | |
FORD | B9NN6714A | |
PEUGEOT | 1109V4 | |
ROVER | LPX100590 | |
AC | PF6 | |
AC | X4046E | |
LAMBORGHINI | 04415540 |
Zastosowanie Filtr oleju LS348 PURFLUX w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju LS348 PURFLUX:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.