Napięcie znamionowe [V] | 14 | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy | |
nr EAN | 4047023892911 |
Napięcie znamionowe [V] | 14 | |
nr EAN | 3165143722770 |
Napięcie [V] | 14 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759457528 |
Napięcie [V] | 14 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759499191 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759497753 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759497746 |
Napięcie [V] | 14 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759522301 |
Opór [Ohm] | 0,56 | |
nr EAN | 8012510089903 |
Opór [Ohm] | 0,51 | |
nr EAN | 8012510021354 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa | |
nr EAN | 4082300558500 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa | |
nr EAN | 4082300635645 |
nr EAN | 8001063993218 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
nr EAN | 5907558562491 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu | |
Wymagana ilość | 6 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074337318 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
nr EAN | 4010326480093 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
nr EAN | 4010326482066 |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
nr EAN | 5902048015808 |
Opcja wyposażenia | COIL ON PLUG | |
Ograniczenia producenta | BOSCH | |
Ciężar netto [g] | 325 | |
nr EAN | 5908281497548 |
Opcja wyposażenia | COIL ON PLUG | |
Ograniczenia producenta | BREMI | |
Ograniczenia producenta | DELPHI | |
Ciężar netto [g] | 210 | |
nr EAN | 5902048025555 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024