Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volkswagen TRANSPORTER T5 Autobus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ) 2.0 TDI 4motion (2010.05-2015.08) 136km » 060717092012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T5 Autobus (7hb, 7hj, 7eb, 7ej) 2.0 Tdi 4motion (2010.05-2015.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717092012 MAGNETI MARELLI

060717092012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
91.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717092012, BAEQ092

numer części:

060717092012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063716213

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717092012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: MITSUBISHI CARISMA, COLT IV, COLT V, ECLIPSE I, ECLIPSE II, ECLIPSE IV, GALANT IV, GALANT IX, GALANT V, GALANT VI, GALANT VII, GALANT VIII, GRANDIS 1.3-2.5 09.80-
numery OEM:
MITSUBISHI      MD362907
MITSUBISHI      MD360384
MITSUBISHI      MD325048

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717092012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717092012 MAGNETI MARELLI:

Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.