Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Opel VIVARO A Furgon (X83) 2.0 ECOTEC (F7) (2006.08-???) 117km » 10429 meat&doria
wybrany samochód: 
Opel Vivaro A Furgon (x83) 2.0 Ecotec (f7) (2006.08-???) 117km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 10429 MEAT&DORIA

10429 Cewka zapłonowa MEAT&DORIA
meat&doria 10429
Cewka zapłonowa 10429
10429
meat&doria 10429 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 10429 meat&doria
Cewka zapłonowa 10429 meat&doria
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10429

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze strzemieniem mocującym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 10429 MEAT&DORIA

Cewka zapłonowa pasuje do: HYUNDAI ACCENT, ACCENT I, LANTRA I, LANTRA II, PONY, PONY / EXCEL, S, MITSUBISHI COLT II, COLT III, COLT IV, CORDIA, ECLIPSE I, ECLIPSE II, GALANT IV 1.2-2.4 08.80-12.13
numery OEM:
MITSUBISHI      2730124510
MITSUBISHI      2730124520
MITSUBISHI      MD111950
MITSUBISHI      MD114994
MITSUBISHI      MD114996
MITSUBISHI      MD120167
HYUNDAI      2730124510
HYUNDAI      2730124520
HYUNDAI      2731024000
KIA      2730124510
KIA      2730124520
KIA      2731024000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 10429 MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 10429 MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.