Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 060717121012 magneti marelli

Cewka zapłonowa 060717121012 MAGNETI MARELLI

060717121012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717121012, BAEQ121

numer części:

060717121012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063708447

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717121012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: MITSUBISHI 3000 GT, CARISMA, COLT III, ECLIPSE I, ECLIPSE II, GALANT IV, GALANT V, GALANT VI, GALANT VII, L 300 / DELICA II, L 300 III, L200, L400 1.5-3.0 08.80-12.13

Cewka zapłonowa 060717121012 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Cewka zapłonowa 060717121012 producenta MAGNETI MARELLI

MITSUBISHI

MD184230, MD334558, MD310298, MD163599, MD192126, MD179787, MD158409, MD152648

numery OEM:
MITSUBISHI      MD152648
MITSUBISHI      MD158409
MITSUBISHI      MD163599
MITSUBISHI      MD179787
MITSUBISHI      MD184230
MITSUBISHI      MD192126
MITSUBISHI      MD310298
MITSUBISHI      MD334558
zamienniki:

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717121012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717121012 MAGNETI MARELLI:

Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.