Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Opel MERIVA A nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (X03) 1.3 CDTI (E75) (2003.09-2010.05) 75km » 060717121012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Meriva A Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (x03) 1.3 Cdti (e75) (2003.09-2010.05) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717121012 MAGNETI MARELLI

060717121012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717121012, BAEQ121

numer części:

060717121012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063708447

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717121012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: MITSUBISHI 3000 GT, CARISMA, COLT III, ECLIPSE I, ECLIPSE II, GALANT IV, GALANT V, GALANT VI, GALANT VII, L 300 / DELICA II, L 300 III, L200, L400 1.5-3.0 08.80-12.13
numery OEM:
MITSUBISHI      MD152648
MITSUBISHI      MD158409
MITSUBISHI      MD163599
MITSUBISHI      MD179787
MITSUBISHI      MD184230
MITSUBISHI      MD192126
MITSUBISHI      MD310298
MITSUBISHI      MD334558
zamienniki:

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717121012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717121012 MAGNETI MARELLI:

Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.