Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Peugeot J9 Autobus 2.3 D (1980.03-1982.07) 67km » 880297 era
wybrany samochód: 
Peugeot J9 Autobus 2.3 D (1980.03-1982.07) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, OEM 880297 ERA

880297 Cewka zapłonowa, OEM ERA

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

880297

producent:

ERA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ilość połączeń3
Numer artykułu zalecanego dodatku883018
Średnica otworu od [mm]7,3
nr EAN8053379436705

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, OEM 880297 ERA

numery OEM:
BMW      12 13 1 487 707
BMW      12 13 7 510 738
CHRYSLER      04609 103AB
CHRYSLER      05269 670AB
CHRYSLER      05269670
CHRYSLER      056032-521AB
CHRYSLER      056032521
CHRYSLER      4609103AB
CHRYSLER      4609103AC
CHRYSLER      5269670
CHRYSLER      5269670AB
CHRYSLER      56032 521AB
CHRYSLER      56032521
MITSUBISHI      M05269670
MITSUBISHI      MD5269670
zamienniki:
0040100380
brak
BERU
V33-70-0001
brak
VEMO
DMB962
brak
LUCAS ELECTRICAL
GN10142
brak
DELPHI
80295
brak
FAE
ZSE028
brak
BERU
138830
brak
HÜCO

Zastosowanie Cewka zapłonowa, OEM 880297 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, OEM 880297 ERA:

Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.