Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Skoda FABIA II Combi (545) 1.4 TDI (2007.10-2010.03) 70km » H14W40 hengst
wybrany samochód: 
Skoda Fabia Ii Combi (545) 1.4 Tdi (2007.10-2010.03) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju H14W40 HENGST

H14W40 Filtr oleju HENGST
hengst H14W40
Filtr oleju H14W40
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

3061100000

numer części:

H14W40

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm]75
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]71
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
Wysokość [mm]122
nr EAN4030776023619

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H14W40 HENGST

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), E T-MODEL (S124), E (W124), S (W126), SL (R107), SL (R129) 1.8-3.0 10.82-06.96
numery OEM:
FORD      5 018 028
MERCEDES-BENZ      102 184 00 01
MERCEDES-BENZ      102 184 01 01
MERCEDES-BENZ      102 184 02 01
MERCEDES-BENZ      102 184 02 201
MERCEDES-BENZ      102 184 03 01
MERCEDES-BENZ      102 184 05 01
MERCEDES-BENZ      103 180 06 10
MERCEDES-BENZ      103 184 00 01
MERCEDES-BENZ      103 184 01 01
MERCEDES-BENZ      103 184 02 01
MERCEDES-BENZ      103 184 03 01
MERCEDES-BENZ      103 184 06 10
MERCEDES-BENZ      A102 184 00 01
MERCEDES-BENZ      A102 184 01 01
MERCEDES-BENZ      A102 184 02 01
MERCEDES-BENZ      A102 184 02 201
MERCEDES-BENZ      A102 184 03 01
MERCEDES-BENZ      A102 184 05 01
MERCEDES-BENZ      A103 180 06 10
MERCEDES-BENZ      A103 184 00 01
MERCEDES-BENZ      A103 184 01 01
MERCEDES-BENZ      A103 184 02 01
MERCEDES-BENZ      A103 184 03 01
MERCEDES-BENZ      A103 184 06 10

Zastosowanie Filtr oleju H14W40 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H14W40 HENGST:

Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST