Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 297 knecht

Filtr oleju OC 297 KNECHT

OC 297 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 297
65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (152 ocen)
numery handlowe:

78432916

numer części:

OC 297

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 102,0
Wysokość [mm] 152
Gwintowana złączka M26x1,5
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 65,0
Moment dokręcenia [Nm] 25
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego -
nr EAN 4009026102671

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 297 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: MITSUBISHI L200, PAJERO CLASSIC, PAJERO II, PAJERO III, PAJERO IV, PAJERO SPORT I, PAJERO SPORT II, CANTER (FB7, FB8, FE7, FE8) VII, CANTER (FE3, FE4) V 2.8D-4.9D 09.93-

Filtr oleju OC 297 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Filtr oleju OC 297 producenta KNECHT

MITSUBISHI

1230A046, 1230A154, F1230A046, F1230A154, ME013307, ME013307V, ME013343, ME088532, ME202472, ME215002, ME227821, QY010015, XE013307, XE013307V

numery OEM:
MITSUBISHI      1230A046
MITSUBISHI      1230A154
MITSUBISHI      F1230A046
MITSUBISHI      F1230A154
MITSUBISHI      ME013307
MITSUBISHI      ME013307V
MITSUBISHI      ME013343
MITSUBISHI      ME088532
MITSUBISHI      ME202472
MITSUBISHI      ME215002
MITSUBISHI      ME227821
MITSUBISHI      QY010015
MITSUBISHI      XE013307
MITSUBISHI      XE013307V
HYUNDAI      2631145001
HYUNDAI      2631145010

Zastosowanie Filtr oleju OC 297 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 297 KNECHT:

2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
2021-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2020-03-20
 5/5
Dobrze wykonana część, polecam
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
2023-02-26
 5/5
Polecam
2022-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Jw
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2021-10-25
 5/5
Jakościowo wygląda dobrze, po roku można będzie coś więcej napisać.
2025-05-06
 5/5
Bez uwag
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.