Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Dacia DUSTER (PYM_, PYN_) 1.6 HYBRID 140 (2023-???) 141km » OX 1267D knecht
wybrany samochód: 
Dacia Duster (pym_, Pyn_) 1.6 Hybrid 140 (2023-???) 141km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 1267D KNECHT

OX 1267D Filtr oleju KNECHT
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

72518974

numer części:

OX 1267D

producent:

KNECHT

Status produktu: w przygotowaniu
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]94
Średnica [mm]49,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]25
Średnica wewnętrzna 3 [mm]25,0
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]55,0
Grubość [mm]3,5
nr EAN4057635183260

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 1267D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: FORD FOCUS IV, KUGA III, TOURNEO CONNECT V408 NADWOZIE WIELKO, TRANSIT CONNECT, TRANSIT CONNECT V408/MINIVAN 1.5D 05.15-
numery OEM:
FORD      2215731
FORD      2274296
FORD      JX6Q6714BA
FORD      JX6Q6744BA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 1267D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 1267D KNECHT:

Jerzy, Wrocław
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Rybnik
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Szczecin
2023-08-01
 5/5
Ok
Zbigniew, Zawady
2023-02-26
 5/5
OK Polecam
Robert, Konin
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mokrzyska
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
VITALI, WARSZAWA
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Radzymin
2020-02-11
 5/5
Filtr OC 264 knecht założyłem już do swojego samochodu, sprawuje się znakomicie
Dawid, Jarocin
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksandras, Visaginas
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Walce
2019-11-30
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
Mariusz, Wrocław
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
Szymon, Włocławek
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
Jan, Ostrów Wielkopolski
2025-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Józefosław
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
Mateusz, Ruciane-Nida
2025-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
VITALI, WARSZAWA
2022-09-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Koronowo
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
PIOTR, WARSZAWA
2023-03-16
 5/5
Pasuje Toyota corolla E10
Krzysztof, WARSZAWA
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2025-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
LESZEK, RUDA ŚLĄSKA
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, WARSZAWA
2023-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Wieruszów
2023-04-06
 5/5
Ok
Karol, Warszawa
2020-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
?ndrei, Impruneta
2024-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.