Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Volkswagen CRAFTER Platforma / podwozie (SZ_) 2.0 TDI RWD (2017.07-???) 177km » OX 407 knecht
wybrany samochód: 
Volkswagen Crafter Platforma / Podwozie (sz_) 2.0 Tdi Rwd (2017.07-???) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 407 KNECHT

OX 407 Filtr oleju KNECHT
knecht OX 407
Filtr oleju OX 407
OX 407
knecht OX 407 Filtr oleju
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

70355324

numer części:

OX 407

producent:

KNECHT

Status produktu: Normal
nr EAN4009026511800

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 407 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: ARCTIC CAT ARCTIC CAT, DVX, KAWASAKI KLX, SUZUKI AN, DR, DR-Z, LT, LT-F, LT-Z, RV, SP, YAMAHA YP 50-400 1985-2014
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Filtr oleju OX 407 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 407 KNECHT:

Przemysław, Poznań
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, WARSZAWA
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-03-16
 5/5
Pasuje Toyota corolla E10
Marek, Szczecin
2025-05-06
 5/5
Bez uwag
Piotr, Warszawa
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
Robert, Oława
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Dziaoszyce
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
Jacek, Motycz
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
Krzysztof, Czerwonak
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Zawady
2023-02-26
 5/5
OK Polecam
Kamil, Komarówka Podlaska
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Ząbki
2022-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sabina, Bytom
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Robert, Warszawa
2020-06-22
 3/5
Drogo
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
LESZEK, RUDA ŚLĄSKA
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Gdynia
2020-03-10
 5/5
Zakup OX 143D knecht polecenia mechanika
Miłosz, Olkusz
2022-03-22
 5/5
Luź
Karol, Mrowino
2023-08-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Rzeszów
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2024-03-20
 5/5
zamontowany i działa bez zarzutu
Adam, Brzeg
2019-12-20
 5/5
Dobry sklep, sprawna wysyłka i niskie ceny
Szymon, Włocławek
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
Jan, Skalmierzyce
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.