przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
2 szt. wysyłka jutro
1 szt. wysyłka pojutrze
Liczba zębów 1 | 118 | |
Szerokość 1 [mm] | 25,40 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4005108841230 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0489 30 INA
CITROËN | 0816.J5 | |
CITROËN | 0816J5 | |
CITROËN | 0829.E8 | |
CITROËN | 0829.F5 | |
CITROËN | 0829E8 | |
CITROËN | 0829F5 | |
CITROËN | 0830.50 | |
CITROËN | 0830.51 | |
CITROËN | 0830.72 | |
CITROËN | 0830.74 | |
CITROËN | 083050 | |
CITROËN | 083051 | |
CITROËN | 083072 | |
CITROËN | 083074 | |
CITROËN | 1201.H7 | |
CITROËN | 1201.J6 | |
CITROËN | 1201H7 | |
CITROËN | 1201J6 | |
CITROËN | 16 090 909 80 | |
CITROËN | 16 102 780 80 | |
CITROËN | 16 135 618 80 | |
CITROËN | 1609090980 | |
CITROËN | 1610278080 | |
CITROËN | 1613561880 | |
CITROËN | 96 442 584 80 | |
CITROËN | 96 621 875 80 | |
CITROËN | 96 621 876 80 | |
CITROËN | 96 740 693 80 | |
CITROËN | 96 823 057 80 | |
CITROËN | 96 832 734 80 | |
CITROËN | 9644258480 | |
CITROËN | 9662187580 | |
CITROËN | 9662187680 | |
CITROËN | 9674069380 | |
CITROËN | 9682305780 | |
CITROËN | 9683273480 | |
FIAT | 1610278080 | |
FIAT | 9400830509 | |
FIAT | 9662187580 | |
FIAT | 9683273480 | |
FIAT | 9684319880 | |
FORD | 1231978 | |
FORD | 1427861 | |
FORD | 1427914 | |
FORD | 1451510 | |
FORD | 1492247 | |
FORD | 1538412 | |
FORD | 1538439 | |
FORD | 1559259 | |
FORD | 1707035 | |
FORD | 1871347 | |
FORD | 3M5Q-6M250-AA | |
FORD | 3M5Q6M250AA | |
FORD | 6G9Q-6B217-AC | |
FORD | 6G9Q-6B217-AD | |
FORD | 6G9Q-6K28-8AB | |
FORD | 6G9Q-6K288-AB | |
FORD | 6G9Q6B217AC | |
FORD | 6G9Q6B217AD | |
FORD | 6G9Q6K288AB | |
FORD | 6GQ9 8591 AA | |
FORD | 6GQ98591AA | |
FORD | 9M5Q-6M250-AB | |
FORD | 9M5Q6M250AB | |
FORD | DS7Q-6B217-BA | |
FORD | DS7Q6B217BA | |
JAGUAR | C2 S38 295 | |
JAGUAR | C2 S44 018 | |
JAGUAR | C2 S48 461 | |
JAGUAR | C2 S51 449 | |
JAGUAR | C2S38295 | |
JAGUAR | C2S44018 | |
JAGUAR | C2S48461 | |
JAGUAR | C2S51449 | |
LANCIA | 9662187580 | |
LANCIA | 9684319880 | |
MITSUBISHI | MN982125 | |
MITSUBISHI | MN982126 | |
MITSUBISHI | MN982127 | |
MITSUBISHI | MN982187 | |
MITSUBISHI | MN982325 | |
MITSUBISHI | MN982434 | |
PEUGEOT | 0816.J5 | |
PEUGEOT | 0816J5 | |
PEUGEOT | 0829.E8 | |
PEUGEOT | 0829.F5 | |
PEUGEOT | 0829E8 | |
PEUGEOT | 0829F5 | |
PEUGEOT | 0830.50 | |
PEUGEOT | 0830.51 | |
PEUGEOT | 0830.72 | |
PEUGEOT | 0830.74 | |
PEUGEOT | 083050 | |
PEUGEOT | 083051 | |
PEUGEOT | 083072 | |
PEUGEOT | 083074 | |
PEUGEOT | 1201.H7 | |
PEUGEOT | 1201.J6 | |
PEUGEOT | 1201H7 | |
PEUGEOT | 1201J6 | |
PEUGEOT | 16 090 909 80 | |
PEUGEOT | 16 102 780 80 | |
PEUGEOT | 16 135 618 80 | |
PEUGEOT | 1609090980 | |
PEUGEOT | 1610278080 | |
PEUGEOT | 1613561880 | |
PEUGEOT | 96 442 584 80 | |
PEUGEOT | 96 621 875 80 | |
PEUGEOT | 96 621 876 80 | |
PEUGEOT | 96 740 693 80 | |
PEUGEOT | 96 823 057 80 | |
PEUGEOT | 96 832 734 80 | |
PEUGEOT | 9644258480 | |
PEUGEOT | 9662187580 | |
PEUGEOT | 9662187680 | |
PEUGEOT | 9674069380 | |
PEUGEOT | 9682305780 | |
PEUGEOT | 9683273480 | |
LAND ROVER | 6G9Q8B596AA | |
LAND ROVER | LR0 00660 | |
LAND ROVER | LR0 01309 | |
LAND ROVER | LR0 09392 | |
LAND ROVER | LR0 09395 | |
LAND ROVER | LR0 11694 | |
LAND ROVER | LR0 32527 | |
LAND ROVER | LR000660 | |
LAND ROVER | LR001309 | |
LAND ROVER | LR004257 | |
LAND ROVER | LR009392 | |
LAND ROVER | LR009395 | |
LAND ROVER | LR011694 | |
LAND ROVER | LR032527 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0489 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0489 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020