Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 138 knecht

Filtr oleju OC 138 KNECHT

OC 138 Filtr oleju KNECHT

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

77401805

numer części:

OC 138

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 90,0
Wysokość [mm] 124
Gwintowana złączka M20x1,5
Średnica 2 [mm] 65,5
Moment dokręcenia [Nm] 20
nr EAN 4009026003176

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 138 KNECHT

FILTR OLEJU KNECHT/MAHLE OC 138
numery OEM:
CHRYSLER      J8060266
DAIHATSU      1560187305
DAIHATSU      1560187309
DAIHATSU      1560187310
DAIHATSU      1560187310000
FORD      E3TZ6731C
MAZDA      S21323802
MITSUBISHI      MD013661
MITSUBISHI      MD162326
TOYOTA      1560187305

Zastosowanie Filtr oleju OC 138 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 138 KNECHT:

Mariusz, Dukla
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, WARSZAWA
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Wielgie
2019-09-03
 5/5
Do swojego samochodu zakładam zawsze części knecht jak są dostępne
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
EDYTA, SOCHACZEW
2020-03-15
 5/5
Szybka dostawa części OX 413D1 odbiór w paczkomacie
Waldemar, Józefosław
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
Zbigniew, Zawady
2023-02-26
 5/5
OK Polecam
Michał, Mokrzyska
2021-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sabina, Bytom
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Gaj
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Ostrowiec Świętokrzyski
2022-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Radzanowo
2024-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Skalmierzyce
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
Piotr, Kamienna Góra
2021-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2025-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
VITALI, WARSZAWA
2022-09-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Wrocław
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
VITALI, WARSZAWA
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
VITALI, WARSZAWA
2023-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Radzymin
2020-02-11
 5/5
Filtr OC 264 knecht założyłem już do swojego samochodu, sprawuje się znakomicie
Zbigniew, Zawady
2023-02-26
 5/5
Polecam
Paweł, Hajnówka
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Włocławek
2024-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Gdańsk
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.