Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » SP-922 alco

Filtr oleju SP-922 ALCO

SP-922 Filtr oleju ALCO

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

SP-922

producent:

ALCO

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 118,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 92,0
Rozmiar gwintu 1 M20X1,5
nr EAN 5294512101156

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju SP-922 ALCO

FILTR OLEJU MITSUBISHI PAJERO/LANCER/GALANT DIESEL 86-

Filtr oleju SP-922 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

Numery OE Filtr oleju SP-922 producenta ALCO

MITSUBISHI

K466201, MD013661, MD162326, ME013661

DAIHATSU

1560187305, 1560189309

numery OEM:
DAIHATSU      15601-87305
DAIHATSU      15601-89309
MITSUBISHI      K466201
MITSUBISHI      MD013661
MITSUBISHI      MD162326
MITSUBISHI      ME013661
TOYOTA      15601-87310-000

Zastosowanie Filtr oleju SP-922 ALCO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju SP-922 ALCO:

Waldemar, Lubsza
2019-10-23
 5/5
ok
Ryszard, Warszawa
2020-02-09
 5/5
OK
Tomasz, Bratkowice
2019-11-05
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Ireneusz, Nowy Dwór Mazowiecki
2020-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2019-11-07
 5/5
dobry i tani filtr
Stanisław, Błaszki
2020-04-04
 5/5
Zakup alco MD-355 odbył się bez problemów, polecam sklep
Artur, Wieliczka
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zenon, Poraj
2022-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
maciej, przemyśl
2021-05-16
 5/5
Filtruje :) nie cieknie, chyba dobry

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.